metallic slip on trainers

Dość długo jak na mnie nie dodawałam tutaj czegoś nowego, trochę z braku czasu a trochę przez pogodę, która naprawdę mnie irytowała. Dzisiaj zaświeciło słońce, które zawsze gdy się pojawia daję mi KOPA, więc szybko wskoczyłam w moje nowe i już ulubione trampki typu slip on i udałam się na zdjęcia. Jeszcze słówko o butach, chociaż nowe, już ulubione i byłam w nich dopiero trzeci raz to muszę przyznać, że strasznie się gną, widać to na zdjęciach. Zdecydowanie winny jest materiał, za każdym, więc razem gdy kucam to wciąż się nad nimi rozczulam, mam nadzieję że mi szybko przejdzie :) Ok.. nie zanudzam i zapraszam do zdjęć. Enjoy!










-> EVICZEK <-



SHOES asos  |  PANTS bershka   | T-SHIRT new yorker   | SHIRT sh

37 komentarze:

  1. "naprawdę"
    pierwsze zdanie rip <*>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh wybacz straszny błąd. +100 za czujność. To blog modowy a nie słownik poprawnej polszczyzny.

      Usuń
    2. wazne ze sie tego nie wstydzisz i pokazujesz dystans do siebie, malo kto tak potrafi

      Usuń
    3. Ale dlaczego mam się wstydzić, jeżeli ktoś wchodzi tu po to żeby poprawić mi tylko błędy to niech poczyta lepiej jakąś książkę. Posty dodaje często przez tel, w którym słownik, jak powszechnie wiadomo, lubi płatać figle.

      Usuń
  2. Cute outfit doll! I love it <3 I am in love with your shoes! <3
    xoxo
    Join our Romwe Giveaway!
    Romwe Giveaway

    Want to follow each other as well? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna stylizacja Ewciu! uwielbiam Twoje casuale sa takie dopracowane i nie nudne zawsze swietnie! a buty to hit tej wiosny sama mam takie rozowe z TS :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobaja mi sie takie slip on od vansa te najnowsze a Ty co o nich myslisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio byłam w wawie w vansie ale nie widziałam tego modelu.

      Usuń
    2. sa na asosie :)

      Usuń
  5. Rewelacyjnie wyglądasz! zestaw idealny na weekend! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, wszędzie szukałam takich butów! Moge wiedzieć, ile Cię kosztowały? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podłączam się do pytania :)

      Usuń
    2. http://m.asos.com/mt/www.asos.com/search/Slip-on?q=Slip+on&Rf-700=1000&pgeSize=50#controls

      Tutaj macie niektóre modele, moich juz nie widzę są podobne ale nie te ASOSowe tylko firmy ASH, droższe ja za swoje zapłaciłam coś koło 150 zł. Ale slip ony możecie znaleźć w topshopie za 115zl i w h&m za 99 zł ja właśnie chciałam stamtąd ale moj rozmiar porostu znika w mgnieniu oka.

      Usuń
  7. Moze bedziesz sprzedawala jakies swoje ubrania? Bo widzialam,ze kiedys czesto dodawalas fajne ciuchy na sprzedam/wymienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka dni temu dodalam tam folder ciuchod na sprzedaż jeszcze kilka rzeczy jest dostepnych ;)

      Usuń
    2. daj linka bo nie widze ;(

      Usuń
    3. https://m.facebook.com/groups/596931110319136?view=permalink&id=764639306881648&notif_t=group_comment&ref=m_notif

      Usuń
  8. poluje na takie butki ale w eko skórze badz po prostu na czarne materiałowe jednak na razie nie widziałam nic fajnego w miarę sensownej cenie,a że cierpliwa jestem to jeszcze chwilę poczekam bo lada tydzien będzie ich zapewne wszędzie pełno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam wyżej, wczoraj widziałam w h&m zwykle czarne materiałowe. Ale tak racja zaraz będą wszędzie ;)

      Usuń
  9. Wyglądasz świetnie ze stylizacji na stylizację podobasz mi się coraz bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie myslalas by zapusic wlosy za ramiona ? slucznie by ci bylo w takim kolorze jak masz tylko na dlugich wlosach i rozjasnione koncowki, teraz tez slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tamtych wakacjach mialam przed ramiona, czułam się jeszcze niższa niż jestem ;) na razie przez rok nie bd nic robiła oprócz podcinania końcówek ;)

      Usuń
    2. Moze i masz racje nie ma nic na sile :) a najwazniejsze zebys ty sie dobrze czula w takich tez ci ladnie, moze i rzeczywiscie dlugie by cie jeszcze bardziej skracaly, a dlaczego przez rok akurat nie chcesz zapuszczac?

      Usuń
    3. Właśnie przez rok będę w miarę możliwości zapuszczac i tylko podcinac końcówki, żeby w tym waznym dniu można cos bylo zrobić z moimi wlosami, mowa o ślubie ;)

      Usuń
    4. to slub w 2015 ? wlosy ci szybko rosna na pewno zapuscisz , a chcialabys upiecie czy jakies fale? dlugo ze soba jestescie jeszcze od lo pamietam juz szczescia :*

      Usuń
    5. Co tydzień chce cos innego także nie jestem w stanie powiedzieć, blizej wesela pewnie z bloga zrobi się jedna wielka ślubna inspiracja :p dziękujemy ;)

      Usuń
    6. to jak slub w 2015 to juz coraz bardziej trzeba myslec o inpiracjach rok szybko zleci nawet nie zobaczysz kiedy smignie :) a przyjecie gdzies w bilgo robicie?

      Usuń
  11. kolejna stylizacja która bardzo mi się podoba :) dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie wyglądasz, uwielbiam takie koszule

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebiste te buty i w ogóle całość robi wrażenie :) szukam takich od dawna ale na polskich stronach lipa ktore ładniejsze dziewczyny:http://shop.mango.com/PL/p0/mango/akcesoria/sportowe-tenisowki/?id=23065595_09&n=1&s=accesorios&ident=0__0_1396438445039&ts=1396438445039 czy http://www.stylowebuty.pl/products/Slip-On-Stripes-Quilted-Black.html ??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://m.hm.com/pl/product/25662?article=25662-B#mediaType=STILL_LIFE_FRON

      Te z mango fajne ;)


      Usuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage