let's start !

Blogów w internecie jest multum, a ja wlasnie teraz kiedy jest ich wysyp postanowilam stworzyc cos swojego. Moze wyrwalam sie z motyka na slonce a moze akurat znajde garstke Was, moi drodzy ktorzy bedziecie tu wchodzic z zainteresowaniem i opuszczac go z lekkim niedosytem. Postaram sie pokazac Wam czastke mojego świata i garderoby, zabrac was w kilka miejsc w ktorych juz bylam i opisac troszke tych w ktorych chcialabym się znaleźć. ENJOY!





PS. Chciałabym również podziękować Kasi i Karolowi za oprawę graficzną i wskazówki.
LEATHER JACKET zara   | BLOUSE zara   | SKIRT no name   | SHOES topshop   | WATCH river island   | BRACELETS ma cherie
fot. Daria Paluch 


10 komentarze:

  1. kto CI robi tak piekne zdjecia? imie i nazwisko? jakim aparatem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria Paluch, aparat to sony a290 ale to raczej zasługa obiektywu 50mm F1,4, polecam jest świetna !

      Usuń
  2. oo Eviczku miło Cię tutaj widziec:)na pewno z wielką chęcią będę do Ciebie zagladała <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak z tak wielką jak moja kiedy odwiedzam Twojego bloga to będziesz częstym gościem <3 :*

      Usuń
  3. witam,
    czy kurtka i bluzeczka to nowa kolekcja?

    OdpowiedzUsuń
  4. hej :) kurtka kupiona jesienią, a bluza jakies 3 tyg temu na przecenie w Anglii także nie wiem czy jeszcze jest w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  5. brakowało mi Ciebie jako bloggerki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ;) dziękuję, miło mi postaram się nie zawieść :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witamy! Trzymam kciuki za blog! Bardzo podoba mi się estetyka i szablon, sama go wykonałaś?

    Pozdrawiam serdecznie i z przyjemnością pragnę należeć do "garstki" obserwatorów, Nika.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage