pink neoprene skirt


Różowo i słodko tutaj dziś ;) Bardzo trudno było zdobyć tę różową spódnicę, szukali jej dla mnie znajomi z połowy Polski. Znalazłam ją jednak sama w Londynie co prawda chciałam inny kolor ale w żadnym z 8 h&m w których byłam nie było ani jednej sztuki. Dopiero zrezygnowana już w ostatni dzień mojego pobytu wstąpiłam jeszcze raz do sklepu na Oxford Street i była ! Jedna jedyna sztuka, różowa ;) Jest bardzo gruba, z neoprenowego piankowego materiału i jest cudowna !





NEOPRENE SKIRT h&m   | SWEATER atmosphere   | SHOES, NACKLACE topshop   | WATCH river island   | BRACELETS ma cherie 

fot. Daria Paluch

15 komentarze:

  1. Śliczna spodniczka i swietne miejsce na zdjecia bardzi kolorowo :) ale mam wrazenie ze spodniczka bardzo skroca Ci nogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie wrażenie, one są krótkie ;-)

      Usuń
    2. najwazniejsze to miec dystans do siebie, dobrze ze Ty go masz bo niektore bloggerki o nim niestety zapominaja :P

      Usuń
    3. gdybym nie miała nie byłoby mnie tu :) ludzie potrafią być podli, niestety. najważniejsze to robić swoje i się nie przejmować :)

      Usuń
    4. masz racje w 100 % ale wlasnie zakladajac bloga trzeba sie liczyc z anonimami niektorzy jesli krytykuja to konstruktywnie ale i internetowe trolle tez sie zdarzaja kazda bloggerka to wie niestety i kazdy kto spedza czas na necie;p ale takie podejscie trzymaj dalej zdrowe i dobre bo np. jak niektore bloggerki znane oszukuja rzeczywistosc znana Szarliz to nie ma co sie dziwic ze potem laduja na niemodnym blogu :P a tak jak Ty to jak najbardziej spoko i zycze powodzenia oby tak dalej :*

      Usuń
    5. Rób swoje i nie przejmuj się niczym, stylizacja bardzo fajna, spódniczka genialna. Zmieniłbym jedynie buty na jakieś fajne szpileczki i byłoby rewelacyjnie;)

      Usuń
  2. Buty mistrz!!!! :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała stylówka genialna...róż w połączeniu z jasnym sweterkiem to strzał w 10 ;) a patrząc na całość z dodatkiem tej kurteczki, która leży za Tobą to w skali na 10 daję punktów 11 ;)

    Patka

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam taki ostry róż <3333 ale w tym sezonie strasznie kusi mnie tez jasny niebieski pale lub baby blue <333 piekne wlosy,moze jakis post o ich pielegnacji <3333

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna spódnica!uwielbiam neoprenowe rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście, masz krótkie nóżki, cóż ja również tylko 156cm wzrostu:( Spódnica świetna.
    A twój wzrost?

    OdpowiedzUsuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage