pasteLOVE


Wiosna dla mnie, to zdecydowanie najpiękniejsza pora roku wraz z jej przyjściem zmieniła się także moja garderoba. Z wieszaków pościągałam grube swetry i ciepłe kurtki, a na ich miejsce powiesiłam luźniejsze, pełne kolorów bluzki i letnie bluzy. Mam tylko nadzieję, że pogoda już nie zaskoczy i będzie tak pięknie, jak dzisiaj ...














ZAPRASZAM DO POLUBIENIA MOJEGO PROFILU NA FB KLIK

BLAZER nastygal   | T-SHIRT atmosphere   | PANTS bershka   | PURSE (sh) atmosphere  | SHOES new look   | BRACELETS ma cherie, h&m |  SUNGLASSES ray ban (clubmaster)





52 komentarze:

  1. fajnie, kolorowo - jednak dla mnie chyba najgorsza stylizacja. straszny misz masz.. ale! nic nie zmienia faktu, ze z pewnoscia daleko dojdziesz kochana :) przyciagasz uwage i zaskakujesz, a przede wszystkim czuc estetyke. sukcesow i duzo kasy na kuuupe fajbych ciuchow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Slodko i drapieznie :) pierwsze zdjecie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dbasz o brwi bo sa piękne ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedna pani tak mi je kiedyś "wyskubała" że zapuszczałam je dość długo. Smarowałam odżywką do rzęs Revitalash i teraz już są ok, jeżeli nie posiadasz odżywki dużo osób poleca olejek rycynowy ponoć dodaję gęstości :)

      Usuń
    2. a czym je podkreslasz/malujesz? moze jakis post makijazowy? i jakiego podkladu uzywasz?

      Usuń
    3. Cieniem do brwi a następnie maskara do brwi Eyebrow Stylist. Cena ok 10zl w rossmannie ;)

      Usuń
    4. a cien to jakiej firmy tez w rossmanie kupie i maskara to tak sie nazywa eyebrow stylist bez zadnej firmy?

      Usuń
    5. MANHATTAN PROFESSIONAL EYEBROW KIT CIENIE DO BRWI BRĄZ. ;)

      Usuń
    6. o dziekuje ;* i ten zel maskara do brwi tez z manhattanu?

      Usuń
    7. WIBO ;) wygląda tak http://merczens.blogspot.com/2012/03/wibo-zel-do-upiekszania-brwi.html?m=1 ;)

      Usuń
  4. super extra fantastycznie :** LOVE LOVE LOVE <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super spodnie,świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mega dawka kolorów! jestem na tak;>

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor torebki pastelowy baby blue szalenie mi sie podoba w tym sezonie :D Eviczek z nastygal placilas clo? duzo cie wynioslo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to było bardzo dawno, ale z tego co pamiętam to raczej nie cło płaci się chyba od zakupów powyżej 200$ ale musisz sprawdzić bo pewności 100% nie mam. pozdrawiam :*

      Usuń
    2. chyba ze wyslali jako GIFT wtedy cla sie nie placia tak czesto nawet ponizej 200 usd juz sie placi eh ;/

      Usuń
  8. Eviczek jakie masz ulub. perfumy wymien kilka ulub. zastanawiam sie wlasnie jakie kupic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podam kilka, troszkę taniej na tej stronie niż np w sephorze

      1. moje ulubione to http://www.iperfumy.pl/viktor-rolf/flower-bomb-woda-perfumowana-dla-kobiet/
      następne pierwsze miejsce to

      1. http://www.iperfumy.pl/ralph-lauren/ralph-woda-toaletowa-tester-dla-kobiet/

      bardzo świerze http://www.iperfumy.pl/dolce-gabbana/light-blue-woda-toaletowa-dla-kobiet/

      uwielbiam mgiełki Victoria's Secret oraz balsamy :) ulubiona to LOVE SPELL

      :)

      Usuń
    2. Znam ta stronę i tam zawsze wlasnie kupuje nie oplaca sie przeplacac w sephorach :P wlasnie obczaje te co polecilas, bo moje ulub juz mi sie znudzily a na wiosne trzeba cos swiezego :)

      Usuń
    3. A i zapomniałam o najważniejszych Armani code summer ;) kupiłam w tamtym roku na wakacjach, idealne na lato ;))

      Usuń
  9. Super blog :)!!!Pytanie z innej beczki co myslisz o butach nike rosherun????Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście to tylko czarne, z tych najeczek ;)

      Usuń
  10. Dla mnie bomba, buty tylko nie w moim typie, nie lubię takiego fasonu strasznie mi wydłuża i tak wielką stopę, ale resztę chętnie bym ci skradła i ubrała !! pozdrawiam Justifashion

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak kolorowo i wiosennie ;) Te okulary są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. dodawaj częssciej wpisy bo sa świetne i ciekawe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby doba miała więcej niz 24h na pewno byłoby ich tu więcej. Zapraszam na instagram tam dodaje dużo zdjęć ;)

      Usuń
  13. Drugie zdjęcie jest po prostu genialne, zresztą na wszystkich wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, super spodnie :)

    http://kashirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Co myślisz o torebkach korsa podobają ci się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas zbieram na Selme medium i caly czas wydaje te pieniądze, czasem żałuję że nie mam zaszczepionego w sobie oszczedzania. Może już niedlugo się tu pojawi, jak sie w końcu "zepne" ;)

      Usuń
    2. to tak jak ja zbieram zbieram a potem cos mi sie spodoba i kupuje i ubywa z kupki heh ;p ale nie zaluje bo pozniej mysle kurcze za ta 1 torebke mialabym 10 rzeczy z sieciowek a pozniej po wydaniu przychodzi znowu faza zbierania;p

      Usuń
    3. No tak, 10 torebek które ja po jakims czasie i tak rzucam w kąt. A ta jedna to bym nosila do zdarcia, tak sądzę ale jeszcze dużo zbierania mam nadzieje ze juz mnie nic nie skusi po drodze heh ;)

      Usuń
    4. ciekawe ile trwa to do zdarcia bo jak nosic codziennie i zedrze sie za kilka msc to nie za bardzo sie oplaca a przyznam szczerze nawet nie czytalam ile wytrzymuja korsy ?

      Usuń
    5. Znajome mają i chodzą prawie codziennie, skóra się nie gnie nie ściera a stopera MK utrzymuje obciążenie nawet 660 kg także nie do zdarcia hehe ;)

      Usuń
    6. a znajome maja jet set czy selme? mi sie podoba nowy jet set ktory ma zapiecie i kieszonki po boku

      Usuń
    7. i taką i taką :) zdecydowanie wolę jednak tą zapinaną, jest praktyczniejsza, wszystko widac w tej bez zamka ;/

      Usuń
    8. zgadzam sie selma jest bardzo ladna elegancka bardziej jet set praktyczniejszy i podoba mi sie wlasnie to ze zrobili go z zipem :)

      Usuń
  16. Gdzie chodzisz na silownie w bilgo?

    OdpowiedzUsuń
  17. Róż zawsze na tak! Nie tylko dla małych dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekny zestaw ale mam wrazenie ze kazde jeansy sa na ciebie troszke za luzne,powinnas kupowac rozmiar mniejsze bo wiadomo ze jeansy od noszenia sie rozciagaja :P a te faldki materialu tylko cie pogrubiaja niepotrzebnie bo masz ladna figurke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za luźne ;o to rozmiar 32 :P nie przesadzajmy :)

      Usuń
  19. Świetnie wyglądasz ! Super spodnie,boski kolor :) Dodatkowo ten genialny blazer. Jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage