ripped boyfriend jeans, high heels


rayban sunglasses clubmaster nails

boyfriend jeans, boyfriend jeans tumblr


Witajcie ! Kochani blog powstał 4 miesiące temu, jak na tak krótki czas, to jestem zadowolona z ilości polubień, miłych i w sumie z tych negatywnych komentarzy też. Anonimy się pewnie teraz zdenerwują (jak może być zadowolona, skoro tak często piszę, a ona nie publikuję). Chciałabym sprostować - tutaj zwracam się do tych niezarejestrowanych użytkowników, może nie publikuję wszystkich komentarzy ale są, nie usuwam ich tylko skrzętnie przechowuje :). Jednak, jeśli nie mają one nic wspólnego z danym postem tylko anonim pisze je po to by jak mniemam mnie zdemotywować lub, po prostu musi się tu wyżyć za jakieś swoje niepowodzenia to nic nie poradzę. To jest moja strona, mój blog, więc dodaję tutaj to, co mi się podoba. Na pewno, jednak kiedyś pojawi się post, gdzie wyleję wszystkie "anonimowe" żale ;) Dzisiaj już zostawiam Was z moimi ulubionymi spodniami (w roli głównej), których przeróbki z roz. 40 kosztowały więcej niż całe spodnie (sh. 1 zł).





fot. Karolina Komosa

Niedługo na moim FACEBOOKU postaram się zorganizować wyprzedaż szafy, więc zapraszam do lajkowania :)


BLOUSE  miss selfridge (sh)     | PANTS zara (sh)    | HEELS atmosphere     | WATCH dkny    | SUNGLASSES ray ban

43 komentarze:

  1. Ile placisz za takie paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za uzupełnienie 65zł

      Usuń
    2. Dziękuję:* razem już z pomalowaniem tyle płacisz? Czy te śliczne rysunki oddzielnie?

      Usuń
    3. tak jeżeli masz długie swoje to z pomalowaniem tyle jeżeli musisz przedłużać to chyba drożej, musisz pytać :)

      Usuń
  2. A jeśli idzie się pierwszy raz na zrobienie tyle samo się placi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pamiętam dokładnie, może 75 zależy czy chcesz żel czy hybrydę ja na początku robiłam hybrydy bo tak nie niszczą płytki :)

      Usuń
  3. super spodnie :) podoba mi się taka elegancja na luzie :) zaopatrujesz się głównie w SH w Biłgoraju czy też tam gdzie mieszkasz? możesz coś polecić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :). ja mieszkam w Biłgoraju :) jeżeli mam zjazd w Rzeszowie to często odwiedzam różne ciuchlandy, ogólnie jak jestem gdzieś w innym mieście to rozglądam się za SH :) często można trafić różne perełki.

      Usuń
  4. Wyglądasz cudownie ;) Boskie spodnie i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna!! Świetnie wyglądasz<3

    http://thiefclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia robione są w Biłgoraju ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancko, stylowo, kobieco, jednak z pazurem!

    GENIALNA STYLIZACJA!

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wszystko wiem :) ja już od dawna szukam swoich boyfriendów, ale zazwyczaj wyglądam w nich jak worek po ziemniakach ;) mam nadzieję, że tak jak Ty znajdę odpowiednie :) genialny ten różowy stanik pod bluzką :)lubię transparentne góry :) obserwuję i pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie robisz paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisz gdzie robisz paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne paznokcie gdzie je robisz?

    OdpowiedzUsuń
  12. i spodnie i buty i koszula są super - aż się nie chce wierzyć, że spodnie kupione za taką "zawrotną" kwotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia w tarnogrodzie robione:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tarnogród na 100 % :) pięknie Eviczek!

      Usuń
    2. tak tak w Tarnogrodzie ;-)

      Usuń
  14. Nie umiecie czytać? Przecież nad Waszymi pytaniami jest post w tym temacie... i zarazem odpowiedź - U DAGMARY!!!!
    Boże widzisz i nie grzmisz ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow spodnie masz rewelacyjne ! Stylizacja na wielki plus <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Co wchodzę na Twojego bloga nie mogę z niego wyjść, jesteś tak urocza :) Pięknie wyglądasz! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow jest moc!!! :) Te portki masz czadowe! :) Świetnie, że dobrałaś do nich szpilki, ze sportowym obuwiem byłoby zbyt oczywiste i banalne :) Mistrzowska całość :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny kobiecy ale wyglądający na wygodny zestaw, i kolorystyka taka delikatna. <3

    OdpowiedzUsuń
  19. czym masz usta pomalowane na zdjeciu? piekny kolorek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sephora pomadka nr 09 life in pink matowa taka mała nie wiem jak się nazywa ;)

      Usuń
  20. Okulary i zegarek super !!!

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz, jeansy są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawaj nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 ale miło że ktoś czeka
      :)))
      ps. poprosze kopa w ... bo takiego mam lenia że jedyne co mogłabym pokazać to dresy których nie chce mi się zmieniać na nic wyjściowego :(

      Usuń
    2. i tak dodajesz czesto a to sie liczy :* mimo to czekam z niecierpliwoscia :* <3

      Usuń
  23. you are so pretty i can't even. and your style is amazing!

    OdpowiedzUsuń
  24. jak dla mnie wszystko rewelacyjne, spodnie, buty, okulary, a razem tworzą super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne buciki, a pazurki mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie wyglądasz, świetne okularki :)
    Pozdrawiam i zapraszam cię do siebie na konkurs! Tylko dwa proste warunki do spełnienia a nagroda super ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne szpilki i paznokietki!<3

    OdpowiedzUsuń
  28. buty i spodnie razem wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  29. jakie cudowne pazurki!
    stylizacja świetna! <3

    OdpowiedzUsuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage