stressed depressed but well dressed

Uwielbiam słońce, ciepło, kwiaty, wiosnę, lato. Ogółem uwielbiam jak, wszystko ponownie po zimie budzi się do życia. Na mojej twarzy maluje się ciągły uśmiech i to właśnie za sprawą tej pory roku, która przyszła i mam nadzieję, że już taka piękna zostanie. Kochani jeżeli chcecie jakiś konkretny post tematyczny to dajcie znać w komentarzu o czym ma być.
 A teraz zapraszam do oglądania.















BLAZER, BAG atmosphere   |  TEE Lana Nguyen   | PANTS bershka   | SHOES zara   | RINGS h&m   | BRACELETS ma cherie

35 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz. Torebka cudowna - poluję na tą, jednak nieco ciemniejsza ale także baby blue. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja :) a może weselna stylizacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taką w planach ale dopiero w czerwcu, bo wtedy sama będę musiała się na taką imprezę wystylizować ;-) zdjęcia opublikuję w pierwszym tygodniu czerwca ;) już nawet mam sukienkę jeszcze tylko dodatki :)

      Usuń
    2. wlasnie z checia bym taka obejrzala!!!:-)sama mam wesele a kompletnie nie wiem jaka sukienke kupic i w polsce w zadnym sklepie i w uk nic mi sie nie podoba nie ma tego czegos a Ty eviczek skad masz sukienke i jaki kroj i kolor?????

      Usuń
    3. ja swoją kupiłąm w TOONEXT (outlet w Lublinie) są tam piękne sukienki ASOS LIPSY. moja jest czarna z kryształkami na dekolcie odkryte plecy i rozkloszowana z tiulu :) ciężko opisać zagadaj na prv wyślę Ci zdj :)

      Usuń
    4. Ale z matkami są i twoja też z lipsy? Jak tak piszesz to mam wrażenie że ona jest z kolekcji lipsy vip oni robią właśnie pięknie prom dress :)

      Usuń
    5. Tak z metkami. Mozliwe ze z tej kolekcji ale pewnie z tamtego sezonu bo znajoma miala taka nude na kolezanki weselu w tamtym roku.

      Usuń
  3. Buty to masz świetne ! <3 Moglabyś powiedzieć, gdzie je kupiłaś? :)
    Ogólnie masz świetny styl<3
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakis inny samoopalacz teraz? genialny brąz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, już po ostatnim nie eksperymentuję chociaż koleżanka pięknie się "opalila" tym http://kosmetyki-perfumy.com/samoopalacze/7808-bielenda-samoopalacz-drogocenna-mgielka-samoopalajaca-2-w-1-5902169014551.html zero plam i brąz przepiękny :-)

      Usuń
    2. W biłgo można go dostać? gdzie koleżanka kupiła?

      Usuń
    3. Tak w Biłgo ale gdzie to nie wiem, zapewne w duecie ;) tam maja wszystko

      Usuń
  5. Wszystko OK tylko bluzka niepotrzebnie Cie pogrubia i skaraca jeszcze bardziej taki fason niekorzystny:P ale rurki jak najbardziej na tak i zarowe espadryle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie wygladasz :) uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie wolisz robić zakupy w rzeszowie czy lublinie a może gdzies indziej? Byłaś w lublinie w tym nowym centrum felicity co jest zara?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Londynie ♡ hehe. Nie mam ulubionej galerii w ogóle nie jeżdżę specjalnie na zakupy, tylko jak juz jestem np w Lublinie to zajrzę. Bylam w felicity niestety nie ma river, ale zara dobrze wyposażona. W sobote zajrzę pewnie do millenium bo mam zaraz obok szkole ;)

      Usuń
  8. Super! Butki fajnie ożywiły stylizację, ale najbardziej podoba mi się torebka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, butki mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie takie spodnie acid wash ale czasem denerwuje mnie w nich to ze zalezy jak spojrzec moga wydawac sie jakby plamy mialy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te maja w kroku ale za 34,90 nie miglam sie oprzeć :p stad tez dluzsza bluzka ;)

      Usuń
  11. Ten blog jest po prostu przecudowny! Jestem tutaj pierwszy raz i od razu mi się spodobało! Jesteś śliczna, Twoje zdjęcia również. Stylizacja czarująca, wszystko jest piękne. Obserwuję. :)

    http://enjoyyourlifee.blogspot.com
    Zapraszam do lajkowania: https://www.facebook.com/pages/Enjoy-your-life/255284067989286?fref=photo

    OdpowiedzUsuń
  12. Butki najlepsze! <3
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, najbardziej podobają mi się buty <3

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękna stylizacja! butki i torebka cudowne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny zestaw no i wygląda na mega wygodny:) żakiecik bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  16. idealnie jakie kolory - boskie buty

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing! I love your pink shoes!
    With love, Marta
    from www.yournegativity.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  18. idealny outfit dla mnie. wszystko mi się podoba a głównie te espadryle bo mają oryginalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajowy żakiet :)

    OdpowiedzUsuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage