my back

Po dość długiej przerwie powracam do Was iście wypoczęta. Ból, silne zapalenie ucha środkowego i antybiotyki skończyły się. Teraz po tym wszystkim muszę Wam powiedzieć że to było jedno z najgorszych przeżyć jakie mnie spotkały i trwały TAK DŁUGO. Musiałam brać zastrzyk aby przestało boleć i pić jakiś syrop, po którym spałam jak dziecko. Nikomu nie życzę.

Ale dobra już koniec żali,  bo ja tu do Was z nowym postem ;) Fajnie jest mieć ciocie w Stanach. wujka w Kanadzie ale jeszcze fajniej jak Twoja przyjaciółka z Birmingham zabiera Cię na zakupy (telefoniczne, Facebookowe). Nie dość, że może dla Ciebie to zmierzyć (jesteśmy podobnej budowy) to ja mam możliwość "bycia" w sklepach których niestety w PL nie ma. Wiec spodenki, które mam na sobie i okulary pochodzą z FOREVER21 bardzo lubię ten sklep. Reszta outfitu to już rzeczy kupione w Polskich galeriach,  ale to nie koniec ( ona też jest zakupoholiczka i na te zakupy dość często mnie zabiera) ;)










fot. Karolina Komosa

SHORTS, SUNNIES forever21    | TOP cubus     | BAG mohito     | SHOES zara   | BRACELET, NECKLACE h&m    | BELT,  WATCH  sh 

29 komentarze:

  1. swietny koczek jak go zrobilas na tak krotkich wlosach> jakas gabeczka czy nie napisz pls :) a zestaw super jak zawsze co tu pisac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekałam na moment aż będę w końcu mogła związać włosy :) najpierw kucyk, jeszcze jedną gumka do uformowałam koczka i gotowe :)

      Usuń
    2. ale jak ze on jest taki fajny puszysty i gruby :D jakos specjalnie wywijalas te wlosy czy jak moze jakis tutorial na insta albo zdjecia krok po kroku :)

      Usuń
    3. ja mam tyle włosów, dużo i grube. zrobiłam kucyka na środku i z kucyka wszystkie były w inną stronę tworząc taką "palmę" nałożyłam gumkę na nią i pochowałam te włosy które z niej wystawały :). smiesznie brzmi :) jak kogoś dorwę żeby to nakręcił to dodam :)

      Usuń
    4. zrób taki tuto dodaj na insta niech chlopak nakreci albo kolezanka twoim telefonem :)

      Usuń
    5. https://m.youtube.com/watch?v=iYeeXkeraSI ja robie tam samo tylko bez tapirowania ;)

      Usuń
  2. współczuję bardzo chorego ucha :( moje zatyka mi się od dwóch lat, bo podobno mam jakiś ubytek w trąbce słuchowej, nie boli, ale skoro to jest tak nieprzyjemne, to jak Ty musiałaś się czuć! brrrr :(

    torba! torba jest wspaniała! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Eviczek nie psuja ci sie te espadryle? ja jakos nie mam szczescia do takich ;/ ps. mozesz napisac jak czyscisz/dbasz o buty?? zarowno szpilki czy lakierowane i adidasy czym czyscisz jak pierzesz itp? pralka czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te które miałam ze stradivariusa rozwaliły mi się po 3 wyjściach więc oddałam na reklamacje, chciałam je spowrotem więc wymienili na nowe i znów ta sama sytuacja, teraz zareklamowałam ale już wymiana na inny towar. te z zary rozkleiły mi się po wczorajszych zdjęciach (czyli jakies 4 wyjscie w nich) tez nie mam szczęścia jesli chodzi o espadryle :( na szpilki i inne buty mam oddzielną szafe gdzie się nawet nie kurzą także jeśli gdzieś wychodzę w któryś butach to nie mam specjalnych preparatów do ich czyszczenia :)

      Usuń
  4. szorty <3 uwielbiam krótkie boyfriendy a Twoje są cudownie poszarpane :D

    OdpowiedzUsuń
  5. eviczek to jakis specjalny stanik czy stroj bikini gdzie kupilas? zawsze mam problem z odkrytymi bluzkami i stanikiem co polecasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to nie bikini to taki różowy stanik cieniutki kupiłam kiedyś na przecenie w h&m ;) i właśnie jako jedyny pasuje do tego typu bluzek. Do takich bez pleców możesz też nosić silikonowe przyklejone, ale ja nie jestem ich fanką

      Usuń
    2. chodzi ci o nakladki z przodu czy stanik slikonowy? ja slikonowych w ogole nie znosze sa dla mnie tamdetne i ramiaczka i stanik nie cierpie ich ;( kurcza a nie wiesz czy hm taki dostane jak twoj?

      Usuń
    3. Z tego co wiem to chyba nic takiego cieniutkiego teraz tam nie ma, ale sprawdź w cubusie tam były podobne czarne ;)

      Usuń
  6. ciekawa stylizacja i fajne buty:) lubię taki styl gdy jest ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne spodenki i bardzo podoba mi się stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna stylizacja! Zakochałam się w Twojej torebce!
    http://przystannatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zrób filmik jak robisz koka

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna jesteś :)

    Obserwuje!
    Również zapraszam do zaobserwowania mojego bloga: http://krizabell.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestaw, szczególnie te szorty swietne

    OdpowiedzUsuń
  12. love your jeans and bag! you look stunning <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  13. nie myslalas wyslac swojej stylizacji do zeberki i tam zaprezentowac sie i zyskac nowych czytelnikow? przydalaby sie jakas swiezosc a nie ciagle tam powtarzaja sie te same bloggerki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze to chyba ze 2 razy bylam przypadkowo na tej stronie więc nie myślałam o tym żeby wysyłać im swoje stylizacje :)

      Usuń
    2. jak przypadkowo bylas dasz linki?

      Usuń
    3. W sensie ze nie sledze tej strony i ze wchodziłam tam moze 2x ;)

      Usuń
    4. ahh myslalam ze moze ktos wyslal twoje stylizacje za ciebie ;) uff :P

      ps. nie wiesz czy blondeh wroci do blogowania i czego zawiesila, szkoda tez ;(

      Usuń
  14. Ale jesteś śliczną dziewczyną, chętnie Cię poobserwuję :)))) Styl masz genialny!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy i nietypowy zestaw :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage