all black

Kochani witajcie, dzisiejszy post typowo wiosenny. Słońce świeciło od rana, gdy wstałam od razu wiedziałam, że chcę porobić zdjęcia. Nawet kurtka, którą miałam ze sobą prawię się nie przydała. Jeszcze parę słów o spódnicy w której się zakochałam jak tylko pojawiła się w sklepie internetowym MOSQUITO układa się tak jak chcemy, może być lekko rozkloszowana a wystarczy ją lekko "podnieść" by za chwilę była mega odstająca. :)

Ok, zapraszam do oglądania  ;))








SKIRT MOSQUITO |    BLOUSE pull&bear |   HEELS atmosphere |   BRACELET h&m |   RINGS, h&m |   SUNGLASSES new yorker |   BAG atmosphere 



46 komentarze:

  1. Racja żadna firma nie urozmaica tak fasonów spódniczek jak mosquito. Idealnie zestawiłaś sweter z dołem. mimo, że sweter z reguły w połączeniu se spódnicą dodaje kilku kg to przy Twojej figurze w ogóle tego nie widać. kolorowe pazurki rozświetlają czarny look. :-)

    Obserwuję,
    reservedbeinspired

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest genialnie :) strasznie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie masz cudowne! Piękna stylizacja i ładna estetyka zdjęć ;)

    Zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne zestawienie!!!! świetny masz styl:)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się to, ze wstawiasz tak czesto zestawy/posty na blogu, rób tak ciągle a.... dojdziesz daleko, gwarantuje Ci to :-) osobiscie bardziej wole twoja wspolprace z Daryjka niz z Karolina Komosa, ale jesli Ci daryjka czasami niema jak porobic zdjec, to doobre i zdj od takiej komosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow ;o dziekuje ! ;) ja mam zawsze czas, ale trochę musze sie podszkolić w robieniu zdjeć fashion ;)

      Usuń
    2. no to wiesz Daria, poogladaj bloogi maffashion jemerced itp, podpatrz kadry i do dzieła dziewczyny!!! :) czekam na nowy post!

      Usuń
    3. u maff to mozna sie nauczyc jak przerabiac zdjecia zeby potem na zywo wygkadac calkiem nie podobnie do siebie hehe

      Usuń
    4. bzdura, zdjęcia z karoliną o wiele lepsze.

      Usuń
    5. Nie potrafie zrozumieć tego, jak ktos porównuje zdjęcia mojego autorstwa do zdjeć autorstwa Karoliny. Przecież to od razu widać ze ja i Karolina robimy ROŻNE zdjęcia, kazda z nas ma inny styl, inaczej przerabia i kadruje. Rozumiem nie każdemu mogą przypaść do gustu ale takie wypisywane która z nas jest lepsza jest na poziomie podstawówki. Ja sie cieszę bardzo z tego ze Ewa pracuje z różnymi fotografiami ponieważ dzięki temu urozmaica swojego bloga oraz zdjęcia które tutaj zamieszcza, dzięki temu sama sie czegoś uczy. Ja życzę każdej z nas samych sukcesów, bo kazda z nas kieruje sie inna droga <3

      Usuń
  6. + zwracaj uwagę bardziej na okolice w ktorej robisz zdjecia z fotografem. np. na 2 zdjeciu wyraźnie widać, że tło nie należy do najpiękniejszych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia miały być typowo miejskie taki był zamiar ;-)

      Usuń
    2. rozumiem i szanuje... nastepnym razem, moze zróbcie coś bliżej ulicy? np. patiness tak czesto dodaje wpisy. bokeh z jadących z dala samochodów i świateł innych jest piękny. http://www.patiness.com/

      Usuń
    3. nie rozumiem o co chodzi z tą patiness, już któryś raz pojawia się tutaj o niej wzmianka, wchodziłam widziałam, jeżeli robisz zdjęcia odezwij się na maila jeżeli jesteś taki/a obcykany/a to chętnie pójdę na jakąś sesje, bo musisz być profesjonalista :)

      Usuń
    4. mi tam sie podoba i zdjecia i tlo zblizenia bardzo fajne i 4 zdjecie jak z bloga street na plus!

      Usuń
  7. Świetnie Ewa wygadasz (jak zawsze zresztą )Lubię tu zaglądać ;*** Wiola ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw, podoba mi się jego minimalizm. Paznokcie rzucają się w oczy - super!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  9. Przegenialny zestaw! *.*


    p.s.
    Moim zdaniem, ten fotograf jednak sprawdził się lepiej ;>

    Pozdrawiam, obserwuję, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest ta 'spódniczka gąbka'? A zestaw super najlepszy jak do tej pory na blogu w takim eleganckim dziewczęcym stylu ci do twarzy. I zgadzam się częste posty wiele robią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest podpisana na stronie ;-) dziękuję ja w takich zestawach czuję się bardzo dobrze, ale wszystko i tak zależy od dnia ;-)

      Usuń
  11. Jejku Ewa wyglądasz prześlicznie tak dziewczęco ;) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczna spódniczka Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie specjalnie przepadam za komentowaniem na blogach ale.....
    Ewa BOSKO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi, a mnie bardzo cieszy, że komentujesz :))))):*

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Wiktoria chciałam zajrzeć do Ciebie, ale niestety wyskakuję, że Twój profil jest niedostępny :(

      Usuń
  15. oo <3 jak ja uwielbiam tą stylizację! czarny to najlepszy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny styl, wspaniałe zdjęcia, ogólnie jesteś piękna. Jednak powinnaś bardziej popracować nad jakością i spójnością tego, co tu piszesz i w jaki sposób, a będzie jeszcze lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie- za każdym razem kiedy czytam twoje notki łapię się za głowę. Błędy interpunkcyjne, literówki, zła składnia, zbędne słowa i powtórzenia. Czytaj kilka razy tekst który udostępniasz, " może pomoże" :)

      Usuń
    2. a komu to przeszkadza w pl? jedna z najpopularniejszych bloggerek w polsce Charlize M. robi jeszcze gorsze bledy tam to trzeba na prawde sie natrudzic aby cos zrozumiec ;)

      Usuń
    3. anonimie nade mną- piszesz tak bo sama robisz byki, także Tobie samej czytanie tekstów z błędami nie przeszkadza:) innym owszem.

      Usuń
  17. piękny zestaw. :) podoba mi się połączenie faktur w bluzie i spódniczce. piękne. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki rozmiar spódnicy? xs?

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się! cieszę się, że tu trafiłam :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Poscik o kosmetykach do makijazu i do wlosow moze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas się za niego zabieram, niedługo coś opublikuje ;)

      Usuń
  21. świetnie Ewa :)bluza strasznie mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacja! ♥ pozdrawiam ;) http://knownaswildcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. masz lookbooka?

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluza jakby stworzona do tej spódnicy. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wooow zestaw jest mega! Wszystko bym ci zabrała:)
    Swietny blog będę wpadać częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  26. forever black <3 świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage