wedding party

Wczoraj byłam z narzeczonym na weselu u znajomych. Przez zdjęcia, które jeszcze przed ślubem chciałam zrobić by móc je tu dzisiaj dodać, spóźniliśmy się do kościoła. Na szczęście tylko chwilę, bo sesja zajęła nam dosłownie 15 min.

Sukienkę, o której już Wam wspominałam kupiłam w outlecie  TO NEXT w Lublinie. Zobaczyłam ją kiedyś u Make life easier i powiem Wam, że zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. W sklepie była tylko w czarnym kolorze, ale także nie mogłam się oprzeć. Tak sobie wisiała od stycznia w mojej szafie zajmując przynajmniej miejsce dla 3 innych sukienek (ze względu na ilość tiulu) Myślałam, że będę musiała brać kolejne krzesło przy weselnym stole ;-)
Jeśli chodzi o dodatki, to równie dobrze nie musiałabym już nic dodawać, ale nie byłabym sobą. Dzięki KOKARDELLI stworzone zostały dla mnie dwie piękne opaski, które doskonale wkomponowały się w kamienie na sukience. Oprócz opasek, miałam delikatną bransoletkę Ma Cherie ze srebrnym serduszkiem.
Torebka, to w całej stylizacji najtańsza rzecz, którą nabyłam w lokalnym sklepiku. Asymetryczne szpilki ze stradivariusa dość wygodne  (wytrzymałam w nich niecałą mszę i jakieś 2 godziny wesela) później zmieniłam na te, które już tu pokazywałam KLIK i przetańczyłam w nich do 3 rano ;-)
Tyle o moim stroju.

Korzystając z okazji, że mogę jeszcze raz złożyć najserdeczniejsze gratulacje młodej parze, pragnę życzyć Wam samych radości z codziennej wspólnej wędrówki przez życie. Miłości jeszcze więcej, szczęścia i gromadkę dzieciaczków ;). Wczoraj było cudownie, życzę Wam abyście równie wspaniale przeżyli razem tę nową drogę. Pozdrawiam Was gorąco (wiem, że Panna młoda tu zagląda) :*



sukienka na wesele
asos petite tutu skirt



asos tutu skirt plecy kamienie




fot. Karolina Komosa

50 komentarze:

  1. Przepieknie wygladalas! Takze obalam mity, ze czern niepraktyczna na wesele. Jednak ja w takim tiulu, z taka iloscia wygladalabym o kilka rozmiarow wiecej. :) Doskonale w kazdym calu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. EEEE TYPESKA ALE SIE ODJEBALAS! UALALA.......

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna sukienka <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look! Ile kosztowała sukienka i opaska?

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz:) czy mozna wiedziec jaki rodzaj "staniczka" zastosowałas? a moze cos innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :) coś czego bardzo nie lubie czyli silikonowe miseczki, ale nie mialam wyjścia

      Usuń
    2. a nie dalo rady bez? znaczy przez material by przeswitywalo ?

      Usuń
    3. Gora ma bardzo cienki materiał i bylo widać. Zreszta nawet gduby to bym sie zle czuła

      Usuń
    4. ah jak cienki material to odpada bez:( ja podziwiam angielki jak one smigaja bez w sumie teraz tyle sukienek czy na bardzo cienkich ramiaczkach czy maxi z wycieciami czy inne powycinane sa tak robione ze klopot ze stanikiem ;(

      Usuń
  6. Ile zapłaciłaś za sukienkę?

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.asos.com/ASOS-Petite/ASOS-PETITE-Exclusive-Dress-With-Tutu-Skirt-And-Embellishment/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2409271&cid=16475&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Nude+pink&WT.z_feature=Feature|Best%20Night%20Ever&WT.z_subfeature=Charlotte|Daily%20Edit

    po naprawie u krawcowej wyszło gdzieś tyle co na Asos :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny tył ma ta sukienka !
    wyglądałaś uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kto zrobil Ci taki piekny m up?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z jakiego salonu? w bj?

      Usuń
    2. to chyba jakis nowey salon? w ktorym on miejscu jest?

      Usuń
    3. nie, nie nowy jest za bankiem PKO z tyłu apteki niedaleko zapiekanek :)

      Usuń
  10. ciekawa sukieneczka, miałaś piękna fryzurkę

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz jak księżniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się ślicznie chociaz widze upał, ps. co do szpilek to raczej nie są wygodne skoro nie dało w nich rady nawet 3 godz. ale tak to jest z tymi inditexu butami,najwygodniejsze mam z aldo moge w nich 8-9 godzin smialo :-) i raczej adlowskie wszystkie sa wygodne jeszcze z new look trafiaja sie wygodne obczasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze w piatek szukalam szpilek w nadziei ze znajde jakies asymetryczne z odkryta pięta i byly w aldo ale bardzo niskie i w kolorze nude, wiec nie bralam

      Usuń
    2. wiadomo tez musza pasowac ;-) a niskie kaczuszki raczej nikomu nie pasuja ale co jak co Aldo zdecydowanie polecam,mam botki koturny takie po 15-16 cm i obczasy z platforma 14 mega wygodne:)

      Usuń
  13. wow sukienka jest niesamowita! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Fryzurke u kogo robilas? swietna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie pisze się "obczas" tylko obcas !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. kurcze sukienka jest przecudowna ale moja zelazna zasada slubna numer jeden - nigdy czerni na wesele. sama pokazywalam na blogu kilak dni temu moja stylizacje z wesela u przyjaciol ale ja postawilam na zolty :) czarny zawsze kojarzy mi sie ze stypami... dlatego go unikam :D ale na prawde nie moge sie napatrzec :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele osób tak ma odnosnie czerni i bieli ale teraz jak widze ile osob chodzi w bialych czy kremowych sukienkach na wesele to juz nic mnnie nie dziwi a z czernia wlasnie wiekszosc starszych osob tak ma bo kiedys tak sie mowilo, teraz czern jest elegancka i pasuje takze na wesele nawet moja babcia mi powiedziala a co to przeszkadza jest elegancko ;) i czasy sie zmieniaja ale wlasnie jak kto sie i w czym dobrze czuje.

      Usuń
  17. Kochana obawiam się, że swym wyglądem przyćmiłaś pannę młodą z całym szacunkiem dla niej ;)
    łał wyglądasz zjawiskowo :) widać w Tobie miłość i pasje do mody!

    OdpowiedzUsuń
  18. Księżniczka Ewalianda ;)) :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka wspaniała! Pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja ZACHWYCA ! <3 Najpiękniejsza sukienka jaką kiedykolwiek widziałam ;o *___*

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie wyglądasz w tej sukience ! ;) Warto było spóźnić się do kościoła;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdzie kupilaś torebkę?

    OdpowiedzUsuń
  23. mogę wiedzieć czy miałaś pod nią jakiś biustonosz? :)

    OdpowiedzUsuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage