grunge

Przepraszam za te przerwy, ale jak już Wam wspominałam, to właśnie końcówka mojej edukacji zabiera mi cały wolny czas. Chociaż nie, to źle brzmi, przecież człowiek uczy się całe życie. Ok, więc przygotowania do obrony i ostatnia sesja w moim życiu (jak sądzę). Na razie nie pali mi się do dalszej nauki szczerze, to mam dość wyjazdów sesji i siedzenia na wykładach. Skupie się na karierze <śmiech>.

Dzisiejszy set troszkę w grunge'owym stylu. Uwielbiam kapelusze te filcowe i te słomiane. Pewna sytuacja kiedyś nauczyła mnie, by zawsze mieć coś na głowie, gdy słońce jest bardzo wysoko. Koszulkę i okulary mam ze sklepu LovelyWholeSale, a spodenki ze zeszłorocznej kolekcji z Zary.





sunglasses summer2014 ootd fashion paris hat

tshirt paris

ootd tumblr paris tshirt
fot. Karolina Komosa

BLOUSE, SUNNIES lovelywholesale     | SHORTS zara    | HAT h&m    | ESPADRILLES stradivarius |  BAG new look (sh)    | SHIRT sh no name

28 komentarze:

  1. Świetna stylówa! Jak zawsze zresztą :) uwielbiam Twojego bloga :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, nie wiem czy to pytanie juz padło, ale nie moge nigdzie znalezc :( czy paznokcie robisz w Biłgoraju? Jezeli tak to gdzie? Są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) padlo juz wiele razym robie je u Dagmary w budynku praktycznej pani ;)

      Usuń
    2. dzięki wielkie :)

      Usuń
  3. ślicznie wyglądasz ;) świetny kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ci zazdroszczę tej ostatniej sesji i powodzenia na obronie!
    Fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim stylu ci najlepiej niz na slodkawo :) a coz to za sytuacja byla? w slonce o udar nie ciezko i przegrzanie :/ tez zawsze cos mam jesli spedzam dluzszy czas na sloncu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszke poważniej. Ale miałam z glowy miesiąc wakacji w szpitalu. Eh, nie zycze nikomu

      Usuń
  6. evi skad wysyla lovelywholes czy z chin? czy z usa? placilas clo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysylka z chin, ja nie płaciłam bo to prezent w ramach współpracy ale przyszlo tak jak jest napisane w zamowieniu czyli w 2-3 dni. Tylko ze wtedy wysylka jest duzo drozsza. Jak Ci sie nie spieszy to mozna wybrac tansza ;)

      Usuń
  7. mnie się podoba!
    torebka - najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba;) Fajną miejscówkę znalazłaś na zaprezentowanie stroju:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cholernie podobają mi się Twoje spodenki z Zary i widziałam je chyba u Ciebie nie pierwszy raz. :) Sama poluję na takie, byle nie "obciskające", takie luźne z eko-skóry. :) Niebawem wybieram sie na Rzeszów i myślę, że coś znajdę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były na początku w którymś poście ;) uwielbiam je i za nic bym nie oddala a to u mnie rzadkość bo nie przywiązuje się do ubrań hehe ;)

      Usuń
  10. świetny zestaw, szczegolnie koszula i spodenki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne okularki

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚWIETNA STYLIZACJA :)

    http://lamarafashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. lovelywholesale to strona z podróbami.. Jak można coś takiego reklamować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nikt ci nie każe kupować podrób. dużo jest tez fajnych ciuchów które nie mają nic wspólnego z podróbami. a jak cie stać to idź sobie kup oryginalne

      Usuń
  14. Moglabys podac adres tego outletu w Lublinie w ktorym kupilas sukienke z asosa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są dwa

      Lublin: ul.Zana 43, Orkana 4 CH TESCO
      Lublin , Al. Spółdzielczości Pracy 34 Galeria Olimp

      Usuń
    2. Dzieki za odp!

      Usuń
  15. Świetnie wyglądasz, rockowo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. a w sumie, podpisane jest grunge, to grunge' owo ;p niemniej, świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia a i outfit w stylu grungowym jakże udany! SUPER :)
    www.stupid-stuffs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage