studded shorts pink shirt

Bardzo rzadko zdarza mi się stać przed lustrem niezliczone godziny. Szczerzę Wam się przyznam, że ostatni raz sterczałam przed, nim, gdy wychodziłam na jakąś imprezę, tak na imprezę to ja nigdy nie wiem co ubrać. Jeśli jednak chodzi o codziennie outfity to raczej nigdy nie stoję i nie wyrzucam wszystkiego z szafy z wiecznym kobiecym dylematem "nie mam co na siebie włożyć", choć szafa się nie domyka. I tak było również w dzisiejszej stylizacji, założyłam na siebie i wyszłam. Możecie mnie zlinczować, bo przecież blogerka modowa, bo ona powinna, bo przecież wszystko musi współgrać. Jeśli się dobrze czuję w tym co włożyłam, to znak, że nie powinnam już nic zmieniać. Na mnie się nie czeka, (zazwyczaj) no, chyba że  włosy nie chcą się układać :).

Zostawiam Was już z letnią stylizacją. Miała być biała klasyczna (męska) koszula jednak postawiłam na kolor, który w tym sezonie znów wraca do łask, na szczęście bo bardzo lubię różowy :)







SHIRT river island     | SHORTS sh (z rozmiaru xxl)    | SHOES sequin (stara kolekcja)   | NECKLACE, SUNGLASSES h&m

29 komentarze:

  1. Biszcza? :-) Do twarzy Ci w tak intensywnym kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta koszula m wspaniały odcień! bardzo ładnie wyglądasz, niczego tu nie trzeba zmieniać ani dodawać ;P

    no i zdjęcia - baaaardzo mi się podobają :)!

    buziakuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna koszula,bardzo pasuje Ci ten kolor :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciała, wyciągnąć z szafy pierwsze lepsze ciuchy i wyglądać tak wspaniale jak Ty :) Ja to zawsze mam dylemat, kombinuję jak koń pod górę, a ostatecznie efekt i tak nie do końca mnie zadowala :P hehe Bluzeczka jest przepiękna i co za niesamowity kolor :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah czyli jak kolor nie jest modny " w łasce" w danym sezonie a nam sie podoba to mamy go nie nosic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacytuje sama siebie "Jeśli się dobrze czuję w tym co włożyłam, to znak, że nie powinnam już nic zmieniać."

      Nikomu nie narzucam co ma nosić, ja pokazuje tylko swoja wizje. Gdy neony 3 lata temu nie byly modne to nikogo w nich nie zobaczyłas. Takze prosze czytać miedzy wierszami. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ładna koszula, swietne szorty xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznaś *.* Wyglądasz doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula jest swietna, super ci w tym kolorze. ja ostatnio tez przerzucam sie na neony.

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjną masz koszulę ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gorgeous look!!!
    Kisses

    www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie widze ze duzo ubran przerabiasz z sh u krawcowej powiesz mi jaki jest tego koszt chodzi mi o przerobienie spodni;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj odebralam spodnie ktore tylko skracalam kilka cm to zaplacilam za taka przyjemnosc 10zl. Zależy co sie robi podejrzewam ze 10zl skrocenie 10 zl zwężenie.

      Usuń
  12. Buty świetne!
    genialna stylizacja<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja rano też nie stoję długo przed szafą, bo nigdy nie mam na to czasu, ale przez to niestety nie zawsze jestem zadowolona ze swojego wyglądu ;p Co do stylizacji - świeżo, kolorowo i letnie, czyli idealnie :)

    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja przed lustrem tez spędzam najwięcej czasu, gdy wybieram się na imprezę. Stylizacja to strzał w 10 - ten intensywny róż jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobry look! Bardzo fajna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super stylizacja, czuję tu lato :3 a najbardziej podobają mi się buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny zestaw, mam taki sam naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne kolory1 o tak

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. cudny zestaw - piekny kolor koszuli <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna, świeża stylizacja! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna koszula ;) bardzo Ci w niej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie! idealne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage