baby blue

Wiosna przyszła, wszystkich porozbierała z kurtek i co zrobiła ? Poszła sobie.  Post który dzisiaj dla Was przygotowałam jest z przedwczoraj kiedy to na ulicach można było dostrzec ludzi lekko ubranych, ba ja nawet widziałam biegających w krótkich spodenkach. Zdecydowanie powiem Wam, że nienawidzę zimy, ta pora roku mogłaby dla mnie w ogóle nie istnieć. Powiecie pewnie: narty, snowboard powiecie kuligi, pf co mi tam na nartach jeździłam raz i raczej nie prędko znów je założę bo zwyczajnie nic mnie w tym "suszowaniu" nie zachwyciło. Dobra zima się kończy, ponoć ostatnie jej podrygi odczujemy jeszcze w tym tyg, co bardzo mnie cieszy. Post typowo wiosenny więc już dość o mrozach i śniegu, zapraszam do oglądania :)












zapraszam na mój FB FANPAGE każdy lajk to u mnie "kupa" radości :*


OVERALL soho  |  BLAZER atmosphere  |  HEELS seqiun   | BAG mango  | BRACELETS ma cherie, dyrberg kern  |  NECKLACE, WATCH dyrberg kern, river island


77 komentarze:

  1. W sumie baby blue najmodniejszy w tym sezonie. Kobaltowe szpilki wraz z marynarką i kombinezonem zestawiłaś świetnie. Złote dodatki dodały pazura. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wkradł ci się na końcu mały błąd- nie FUNPAGE, tylko FANPAGE :))
    ps. pozdrawiam, ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym raczej nazwala to jeansowym kolorem :P baby blue jest bardzo jasny i pastelowy w zarze sa teraz rzeczy w tym kolorze :P co nie zmienia faktu ze zestaw cudenko i piekna fryzurka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie chodzilo o sam kolor ;) jesli chodzil o niebieski to jak dla mnie wygrywa i tak tiffany blue ;)

      Usuń
    2. tiffani kojarzy mi sie z faszionelka hehe :P taki ladny turkus

      Usuń
    3. dokładnie, ja od zawsze chciałam go na motyw przewodni mojego wesela, a Elizy wpisy ślubne z inspiracjami tylko przekonały mnie do tego koloru :)

      Usuń
    4. a dla mnie ten kolor zyskal nowe znaczenie wlasnie dzieki Elize ona go wypromowala na tiffany blue wiadomo kolor firmy;-) ale u nas ten kolor czesto sie kiedys pojawial na weselach taki turkus albo ostry roz to byly takie kolory rzadzace kilka lat temu pozniej ludzie zaczeli stawiac na stonowane i szykowne kolory a ona znowu go wypromowala pod nowa nazwa.

      Usuń
  4. Ewa wyglądasz prześlicznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny zestaw!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwazasz Ilone Kusz za swoja konkurencje? ja osobsicie wole twojego bloga!!!!!!!!!!!!!:) a Ilona dopeiro zaczela czesto dodawac wpisy, jak wlasnie ty zrobilas sobie bloga, to dosyc dziwnie, nie uważasz? a ty co sadzisz o Ilony blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię Ilone, bloga ma od dawna nawet jeśli teraz dodaje więcej wpisów to dobrze nawet jesli jakoś wpłynęłam swoim blogiem na liczbę postow u niej to jeszcze lepiej trzymam kciuki i oby tak dalej. Ps nie nie czuje ze jesteśmy sobie konkurencja ;)

      Usuń
    2. tez zauwazylam to :D i Ilona juz nie jest Kusz od dawna...

      Usuń
    3. Eviczek podobny komentarz znalazl sie tez u mnie. Ciekawe...
      Pozdro Anonimie :P

      Usuń
    4. ktos chcial wywolac afere pewnie.... ale dobrze ze wy macie zdrowy rozsadek

      Usuń
  7. jestes zadowolona ze statystyk bloga twoejgo?;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, z każdego jednego lajka i wejścia jestem mega szczęśliwa to mnie motywuje ;)

      Usuń
  8. zakochałam się w torebce;)
    fajna stylówka!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zestawienie! pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. myslalam ze torebka to podrobka d&g mialas kiedys taka czarna :] ale widze mango zwracam honor ;) reszta bardzo fajna!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Eviczek korzystasz z solarium czy to jakies balsamy brazujace? Bardzo masz fajny odcien skory

    OdpowiedzUsuń
  12. ojj przepięknie ;-)
    kolor swietny !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze podziwiam takie osoby co noszą już się w samych marynarkach, miałam ostatnio jeszcze jak pogoda była założyć marynarkę sama i koszulkę ale jednak zrezygnowałam bo zimno tak bez kurtki;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat wtedy bylo tak ciepło ze nawet z tej marynarki sie rozbieralam. Ja jestem tak leniwgm czlowiekiem ze wszedzie samochodem sie poruszam wiec tego chlodu tak nie czuje :p

      Usuń
    2. ja tez samochodem w wiekszosc no ale np. wychodzac z samochodu trzeba przejsc do sklepu kawalek i juz mi zimno marzne :P

      Usuń
  14. Chyba zostanę Twoją psycho-fanką ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta torebka jest niesmowita!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Eviczek wymien swoje top 3 ulubione blogi polskie i top 3 ulubione zagraniczne jak masz czas mozesz wymienic wiecej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejność nie ma znaczenia :)

      1.jestemkasia.com
      2.madamejulietta.blogspot.com
      3.fashionelka.pl
      4.styloly.com

      zagraniczne:

      1. lovely-pepa.com
      2. theblondesalad.com/‎
      3. brayanboy.com
      4. kayture.com/‎
      5. khalilelalaoui.blogspot.com/

      Usuń
    2. styloly tez bardzo lubie w koncu nasza niedaleka bloggerka :P a co do fashionelki nie rozumiem zachwytow nad nia bo stylizacje ma slabe... jej jedynym plusem chyba jest to ze w palcu ma marketing i wie jak zarobic nic wiecej, kiedys bardziej sie starala ;p
      z zagranicznych lubie " http://barefootblonde.com/, http://www.caraloren.com/, http://atlantic-pacific.blogspot.com/ i teraz jeszcze blog Sary Manei partnerki Boruca : http://sinbymannei.com/, http://intriguemenow.blogspot.com/ heh a najbardziej lubie rosjanki na instagramie sa piekne <3

      Usuń
    3. Fashionelka też niedaleko :) Może cenię ją dlatego, że zawsze mi odpisuje gdy o coś pytam. Chciałam się nawet spotkać z nią w Londynie ale niestety nie pojechałam do Bicester Village, możesz zobaczyć w tym poście u niej http://fashionelka.pl/moje-zakupy-w-bicester-village/. Nie o same stylizacje chodzi, dla mnie jest po prostu ciekawym człowiekiem i fajnie pisze :)

      Jeśli chodzi o Sinbymannei którą obserwuję na ig i ktora jaralam sie rok temu to teraz jakoś te jej pełne przepychu stylizacje nie wzbudzają już we mnie wielkiego ŁAŁ. Inspiracją może być, dla kogoś kto równie jak ona ma w portfelu dość sporo kart kredytowych :)

      Usuń
    4. Masz rację ale pooglądać można :) fashionleka czlowiekiem ciekawym na pewno jest to co wyzej napisalam " wie jak zarobic na blogu i ma marketing w malym paluszku, odpisuje i jest tez mila" ale jesli chodzi o inspiracje modowe sa slabe... no chyba ze te jej torebki korsy :P juz Twoj styl jest o nieboooooooooooooo lepszy! Lubie jeszcze http://www.zorannah.com/ fajne codzienne stylizacje i http://lifeofsilja.indiedays.com/ i http://stylista.no/blog/ulrikke-lund http://annawii.blogg.se/, i Kenze :P http://5inchandup.blogspot.com/ oj duzo by wymieniac jeszce no i teraz twoj blog laduje w ulub tez :D

      Usuń
    5. I jako jedyna przyznaje siędo tego ile zarabia :) jeśli chodzi o blogi to szczerze powiem, że nikogo nie śledzę z posta na post. Po prostu czasem wejdę, nie mam aż tyle wolnego czasu :) wolę ig i lookbooka (którego w końcu odważyłam się załozyc) i na którym niestety mogłabym siedzieć godzinami.

      Usuń
    6. tez na blogi wchodze od czasu do czasu i nadrabiam a instagram moglabym siedziec godzinami z lookbookiem juz mi przeszlo xD

      Usuń
    7. Nie podoba mi sie u Fashionelki to ze nie publikuje negatywnych komentarzy...nie mówie o jakichś obraźliwych czy czoś, po prostu wyrazilam u niej pare razy swoje zdanie w postach które mi sie nie podobały i ani razu nie opublikowała mojego komentarza...wiec juz tam nie wchodze nawet i nie parze...bo po co...skoro nie mozna napisac co sie mysli....ale ja nie umiem słodko pierdziec i zawsze pisze to co mysle...

      Usuń
    8. Chodź jak juz wcześniej wspominałam mam bloga od tamtego roku ale posty dodaje od niedawna. Na początku wszyscy mogli je dodawać jednak po kilku zaakceptowanych negatywach wiem ze to tylko motywuje nie mnie ale hejterow do dalszych "przekonań"o swoich racji, i lawiny nieprzyjemnych komentarzy. Wole być inspiracja dla 3osob ktore na prawdę sa związane z blogowaniem niż dla 20anonimow ktorzy mnie nie lubia i moga wyladowac swoje emocje tu..na blogu. Fashionelka na pewno przeczytala Twoj komentarz, wszystkie czytamy..sama wiesz ;* pozdrawiam

      Usuń
    9. Ona nie czyta komentarzy sama to pisala ja mam wrazenie ze jej caly blog jest sztuczny nastawiony na zarabianie tak samo ask,,, widac na nim ze pytania pisze jakby jedna osoba i zawsze w odpowiedzi odnosi sie ona do swoich postow ot taka autopromocja a normalnych pytan nie dodaje tylko te co jej pasuja i na ktorych bloga mozna wylansowac.

      Usuń
  17. co to za sklep SOHO pierwsze slysze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah Biłgorajski nasz to dlatego nie słyszałam myslalam ze jakas sieciowka, on jest w sdh na gorze czy na dole? i ten kombi dawno kupowalas?

      Usuń
    2. Jak wchodzisz wejsciem na przeciwko banku to prosto i po prawej taki kwiatowy sklep ;))) niedlugo będzie fanpage dam znac jak juz sie pojawi ;))

      Usuń
    3. ale fanpage sklepu czy czego?

      Usuń
    4. Sklepy w sdhu się wyrobiły teraz. Mają fajne ciuchy nie kiczowate już...

      Usuń
  18. gorgeous!!
    Please check out our blog at www.beautyshareit.com
    PS. you can also post your blog posts straight to our website to get featured!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Eviczek można spytać ile płacisz za wykonanie paznokci już takie z przedłużeniem i pomalowaniem wzorkow? Taka całościową cenę? Dzięki za odp.

    OdpowiedzUsuń
  20. Robisz licencjat lub magistra? Można wiedzieć jaki kierunek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magistra, teraz jestem na administracji bezpieczeństwa wewnętrznego ;)

      Usuń
    2. Fajny kierunek :) administracje, prawo sama lubie ale bezpieczenstwo jest bardziej na czasie a Ty na jakiej uczelni? ja robilam licencjat w umsc teraz Katowice.

      Usuń
    3. Lublin czy rzeszow?

      Usuń
  21. Ewo, podobają mi się Twoje stylizacje, ale musisz zwrócić uwagę na formą treści jaką nam-czytelnikom przekazujesz.
    Mimo mojej lekkiej uwagi, wiedz że z miłą chęcią będę tu wracała.

    Pozdrawiam i powodzenia,
    Biłgorajanka z sercem

    OdpowiedzUsuń
  22. Boże,jaka cudowna torba!WANTED!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Evik znasz ta bloggerke z Biłgoraja? http://www.florencebeauty.pl/ ja sie na nia natknelam szukajac Twojego bloga i Bilgorajskich bloggerek :) wczesniej o niej nie wiedzialam i nie kojarzylam a ona ma sklep w sdh chyba :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, dawno kupowalas ta torbe z mango?
    ps. wybierasz sie moze do tk max do lbl ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, w grudniu.

      jutro jadę do Lublina, jak będę w plazie to pewnie zajrzę ;)

      Usuń
  25. Eviczek moze jakis post o podrozy do Lnd skad lecialas z Rzeszowa? I gdzie spalas w Londynie u znajomych czy jakis hostel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za przypomnienie już od jakiegoś czasu zabieram się za post o Londynie <3

      1. z Modlina
      2. u znajomego :)

      Usuń
    2. To w takim razie czekam na post o londynie i zapodaj jakieś wskazówki odnośnie podróży:)

      Usuń
    3. To w takim razie czekam na post o londynie i zapodaj jakieś wskazówki odnośnie podróży:)

      Usuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage