FIRST KISS czyli reklama odzieży firmy WREN

Hitem internetu aktualnie jest ta całuśna reklama jesiennej kolekcji firmy odzieżowej Wren.
Filmik „First kiss”  osiągnął już ponad 26 mln wyświetleń na YouTube. Reklama dość nietypowa, na planie spotkało się 20 zupełnie nieznanych sobie osób które mają przeżyć ze sobą swój pierwszy pocałunek.


Dużo osób dało się nabrać, co okazało się później, cała reklama to fake, a do jej nakręcenia zatrudniono profesjonalnych aktorów. Ja osobiście sama się wkręciłam, dopiero później przeczytałam o tym że to wszystko zostało zaaranżowane. Jednak nie o samą reklamę i te pocałunki tutaj chodzi przecież to ubrania, które mają na sobie modele w niej występujący mają przyciągać uwagę. Dobra reklama dźwignią handlu, ja na ubrania nie zwróciłam uwagi, a Wy ? Co sądzicie o takich kampaniach ? :)




12 komentarze:

  1. O jeszcze nie widziałam tej reklamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tez pierwszy raz widze ta reklame i dalam sie wkrecic tak jak ty ;]]]

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam firmy ubrania tez nijakie,.

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze ta reklama była u wielu osob na FB ale powiem Ci szczerze że nie chciało mi sie jej ogladac :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet nie zwróciłam uwagi na ciuchy, ale uśmiech na twarzy się pojawił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś słyszałam o tej reklamie, ale szczególnie nie zwróciłam na nią uwagi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie ja tak samo przewijalam az w koncu wygooglowalam o co chodzi z ta reklama ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. miło tu u ciebie - może masz ochotę na wspólną obserwację :)
    co do reklamy - to też bym się nabrała, gdybyś nie powiedziała i na ubranie też nie popatrzyłam :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz widzę ten filmik, ale rzeczywiście, wygląda bardzo naturalnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. już chyba nawet ponad 46 milionów ; ) udało im się wzbudzić uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałem to tylko jak wstawili! Bardzo pozytywny video!:) Teraz ma już 55 milionów!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/03/dont-stop.html

    OdpowiedzUsuń
  12. o nie! ja nie wiedziałam, że to fake;p

    OdpowiedzUsuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage