studded shirt

Powiedzenie "w marcu jak w garncu" jest bardzo trafne, jeśli chodzi o ostatnie tygodnie. Pogoda najpierw nas rozpieszcza a później rozczarowuje. Gdy wybrałam się na te zdjęcia musiałam wziąć okulary, bo tak raziło mnie słońce, za chwilę jednak okazało się, że nie są mi już kompletnie potrzebne, bo chyba będzie lać. Pojawiły się szare chmury i zaczęło błyskać, więc była to dość szybka sesja. Niemniej, jednak starałam się i pomimo warunków pogodowych wyszło tyle zdjęć, że miałam duży problem, które wybrać. Pewnie dlatego, że mam tak zdolnego fotografa Karola :* Oto kilka z nich..















SHIRT sh   |   LEATHER JACKET, PANTS zara   |  SUNGLASSES new yorker   |  SHOES mohito  |  CHAIN, RINGS h&m  |  WATCH timex



24 komentarze:

  1. ślicznie wyglądasz Ewa ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnego masz fotografa, a twój styl równie smaczny ;) życzę jak najwięcej tak owocnych połączeń c; pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. przeslodkie baletki! a z pogoda szok! w sobote mialam gole nogi a dzis futerko :P

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne zdjęcia wyglądasz świetnie :) podoba mi się Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo masz tatuaz :)? co masz tam napisane zdradzisz ? na nadgarstku czy gdzies jeszcze masz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, masz śliczna fryzurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ile placisz za godzine silki w dodo albo za karnet? kurcze na tym foto z silki wygladasz tak szczuplutko jeszcze jak masz zwiazane wlosy to twoja twarz bardziej wyszczuplona bo tak wlosy ci ja okalaja i wyglada bardziej okraglo:) fajna jestes :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7zl ;) nie mam wykupionego karnetu. Ja na wagę nie narzekam od lat sie nie zmienia, jedna chcę "to" wszystko ujedrnic i wyrzezbic ;)

      Usuń
    2. #healthynotskinny :) i tego sie trzymaj! ladniejsze wyrzezbione wycwiczone niz chudy kosciotrup;p co do cwiczen podoba mi sie ta bloggerka polska jaka ona ma figure i brzuch <3 i pisala jak cwiczy fashionisminepassion na insta. nie wiem czy kojarzysz?

      Usuń
  9. Gorgeous red trousers, they look great paired with the black blouse!

    Euriental

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko taka koszula z sh ! :oooo Jestem w szoku pozytywnym bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super koszula a w zestawie wszystko do siebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. o mamoo <3 ja chce tą koszule <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś piękna!
    Rewelacyjna stylizacja!
    Spodnie są cudowne!
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna koszula i zazdroszcze tatuażu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz... bordowe spodnie są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach skąd znam te balerinki z Mohito! Uwielbiam ich akcesoria w postaci butów. Są piękne, chociaż nieraz początkowo cholernie uwierają w piętę. :-) Wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Very nice style! Black and white! like vimpire!!! like it!
    followed you
    http://anna-tomen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. W jakim sh robisz zakupy ?

    OdpowiedzUsuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage