PLNY LALA

Nie będę dużo pisać, od razu przejdę do stylizacji. W tych spodniach jestem totalnie zakochana od chwili gdy pierwszy raz ujrzałam je na HOLA.HOLA. Długą jednak drogę przeszłam by je zdobyć, nie było łatwo, gdy tylko pojawiały się w sprzedaży rozmiary xs i s znikały dosłownie w kilka minut. Ale w końcu, któregoś pięknego zimowego dnia udało mi się zdobyć wymarzoną parę dresów lali, oto one :)







PANTS plny lala   | BLOUSE atmosphere  | SHOES converse all*star (sh)  |  LETHER JACKET topshop(sh)  | SUNGLASSES ray ban (clubmaster)

17 komentarze:

  1. Pierwsza Twoja stylizacja, która nie przypadła mi do gustu. Zestaw na pierwszy rzut oka wygląda na typowo sportowy - byłoby ekstra! Jednak bluzka jakoś za bardzo nie współgra... Kwestia gustu, to tylko moje skromne zdanie :)
    Co nie zmienia faktu, że czekam na kolejną nowość i trzeba przyznać - zaskakujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz. Do twarzy Ci w czerni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dresy cudenko ale najlepsze rzeczy z sh! Conversy biale uwielbiam pasuja do wszystkiego :) ale ja lubie jak sznurowki sa schowane ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez wole schowane

      Usuń
    2. Ja w krotkich wole schowane, w tych w wersji za kostke wole na wierzchu ;)

      Usuń
  4. Jestem w szoku, ze takie perełki jak conversy czy ramoneska z sh, wktorym Bilgorajskim lumpie mozna spotkac takie cuda? :-) Wygladasz swietnie! Spotkalam chyba pierwsza dziewczyne z Bilgoraja i okolic tak dobrze i prosto ubierającą się! Swoją drogą jestes sliczna! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Biłgoraju dużo takich dziewczyn :) a sh najlepszy mamy na ulicy nadstawnej :)

      Usuń
    2. conversy kupiłam w Rzeszowskim ciuchlandzie, a ramoneska jest z ciuchlandu który był na hali targowej ;)

      Usuń
    3. Troche osob znam z tych okolic i widze jak sie ubieraja, wystarczy pojechac na jakąkolwiek zabawe/impreze, zwlaszcza w zimie. :-) Takich osob, bo mowa takze o chlopakaach dobrze ubranych jest garstka. Rzadko, ale przechodzac ulica, spotykajac takie osoby az chce sie usmiechnac do nich. :-)

      Usuń
    4. co nie zmienia faktu ze na nadstawnej najlepsze rzeczy mozna znalezc ;p bo gdzie indziej to nie wiem? popsulo sie w innych ;/

      Usuń
    5. Nad biedronka na kosciuszki kolo sądu tez można wychaczyc perelki.

      RESERVEDBEINSPIRED dzięki ;))

      Usuń
  5. Fajnie i na luzie :) 😻😻

    OdpowiedzUsuń
  6. no ładne butki wygrzebałaś :) jednak nasze sh są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten look :) Ja wczoraj przywitałam swoje spodnie dresowe :)

    OdpowiedzUsuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage