neonowe love

Za oknem szaro i smutno, postawiłam więc na żywe i pełne ciepła kolory. Spodnie z dziurami to efekt mojej wczorajszej nudy. Air max chciałam już w tamtym roku, ale te które mi się wymarzyły (podobne do tych ze zdjęć) kosztowały 579zł, pomyślałam nie dam tyle za adidasy. Cierpliwość popłaca gdy ostatnio byłam w Londynie, mój narzeczony upodobał sobie jeden z tych dużych sportowych sklepów JD  i gdy tylko jakiś mijaliśmy musieliśmy zajrzeć. Skorzystałam więc i w ostatnim sklepie powiedziałam, że też coś kupię :) Rozmiar mojej stopy jest malutki bo 36, więc nie zastanawiałam się długo i zamiast przepłacać (+30£) za te same buty damskie, kupiłam na dziecięcym, jak Wam się podobają ? :)






COAT river island  |  SWEATER river island  |  PANTS  pull&bear  |  NIKE AIR MAX jd  | BRACELETS ma cherie 
fot. Karolina Komosa


SERDECZNIE ZAPRASZAM TEŻ NA MÓJ funpage NA FB :)

23 komentarze:

  1. Genialne te buty :) swietnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa wyglądasz świetnie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham to ze mamy takie małe stopy ! Tyle oszczędności <3

    OdpowiedzUsuń
  4. super połączeniee!! piękne buty, śliczny sweterek i świetne spodnie ;-))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi się kurtka strasznie podoba,sama miałam na nią ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne buty , cudownie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomarańcz:) bardzo fajne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. stylóweczka ekstra a zdjęcia...... nie mam pytań! Świetne gratulacje K.K. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy ślub Evik? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana a po co przeplacac? Tym bardziej jak sie ma malutka stopke trzeba korzystac zwlaszcza w takich firmach sportowych bo nie roznia sie niczym od tych z wersji damskiej a to Twoj rozmiar i sa dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystam jak mogę ;) uwielbiam zare baby nawet timberlandy wprawdzie z ciuchlandu ale też dziecięce mam w kolekcji :)))

      Usuń
  12. Niesamowite te airmaxy! Oj przyciągają wzrok. :)
    Pozdrawiam
    AJKstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Te buciki mogłabym Ci subtelnie zdjąć z Twoich stópek :) i pożyczyć tak na wieczne oddanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy możesz zdradzić jaki to model tych czaderskich butów?

    OdpowiedzUsuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage