sometimes the sun sometimes rain

Tytuł posta nie ma nic wspólnego z filmem "czasem słońce czasem deszcz", chodzi tu w zupełności o samą pogodę, którą raczy nas tegoroczna wiosna. Dziś rano obudziły mnie promienie słońca, ból głowy w końcu przestał mi dokuczać (niestety jestem "ciśnieniowcem") wiedziałam, że to fantastyczna okazja na sesje. Wskoczyłam w przygotowany wcześniej zestaw i, gdy już zaczynałyśmy robić zdjęcia niebo zrobiło się szare, słońce przykryły chmury i zaczęło padać. Pomyślałam, że tak szybko się nie poddam, skoro już nawet włosy zmieniłam, nie podkręcając jedynie grzywki, a związując (po ostatnim komentarzu anonima poczułam się zobowiązana) :) Więc pojechałyśmy tam, gdzie jeszcze niebo nie było przykryte tą ciemną smugą chmur, czyli na drugi koniec miasta. Historia lubi się powtarzać, toteż wszystko, co opisałam wyżej miało także miejsce tu, gdzie Was teraz zabiorę, czyli na słynny Autodrom (niestety także deszczowy) w moim mieście. Pomimo deszczu przed, którym tak usilnie próbowałyśmy uciec udało się zrobić parę zdjęć.
Zapraszam do oglądania !










serdecznie zapraszam na FANPAGE 


OVERALL asos (sh)   | MANTLE sdh (parter)   | SHOES zara    | BRACELETS ma cherie    | WATCH oris    | BAG next (sh)

33 komentarze:

  1. Związane włosy ;) <3
    Eviczek chyba za dużo ćwiczysz - już wystarczy masz świetną figurkę nie potrzebujesz bicków jak u mężczyzny ;) wtedy to już nie jest kobiece ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te "bicki" to niestety nie przez siłownie, tylko pracę za granicą, w której kiedyś byłam. juz niestety nie mogę się ich pozbyć jedynie mocniej wyrzeźbić także tą partię ciała staram się omijać ;) ale dziękuję :*

      Usuń
    2. U kobiety bicki przez cwiczenia sie nie zrobią ; D
      Ewa świetne zdjęcia, bardzo klimatyczne ;)

      Usuń
    3. I tu się mylisz Dario!

      Usuń
    4. heh a jak się maja zrobic jak nie przez cwiczenia? odzywki tak? nie chodzi tu o bicepsy jak u "pakerow" ale takie mniejsze i takie sie moga zrobic.

      Usuń
    5. a co robilas zagranica przy czym jesli mozna wiedziec przy zbiorach jakis?

      Usuń
    6. Wolę Cię z włosami rozpusczonymi ale przyznam ze związane bardzo wyszczuplaja ci twarz a przy rozpuszczonych masz taka okrąglejszą.

      Usuń
    7. Pracowałam na sortownia gdzie musiałam podnosić skrzynki, stąd te moje ręce :(

      Usuń
    8. Myślałam że może na plantacji przy jakiś zbiorach tam też można się nadzwigac ale nie przesadzajmy masz ładne raczki nie masz żadnych bicepsow-takie wrażenie dodaje tylko bokserka ona bardzo podkreśla. Według mnie jest ok jak najbardziej.

      Usuń
    9. Bicki to wyglądają tak: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=760099410675862&set=a.760099384009198.1073741834.100000274302304&type=1&theater
      tutaj to jest tłuszcz. Trzeba by wiele pracy włożyć.

      Usuń
    10. Nie tłusta jesteś szczupła tylko masz jak każda nie wyćwiczona chuda dziewczyna tłuszcz no i jak ktoś mówi o mięśniach to śmiać się chcę z braku wiedzy na temat ćwiczeń i odżywiania. Bo z pracy na sortowni to niestety ale mięśnie nie rosną. A ładne wytrenowane ramiona to nie taka prosta sprawa by je mieć, niestety tak to nie działa.

      Usuń
    11. Miałam ramiona jak te dziewczyny z linku ktore wyslalas wlasnie przez ta prace zrobily mi sie takie "tluste" grube rece i tak to sa miesnie razem z tluszczem bo ostatnio miałam mierzone ile go mam i chodz wyszlo niewiele to jednak jest.

      Usuń
  2. W czerni ci do twarzy <3 nie potrzebnie tylko kolezanka przerabiala tak zdjecia widac to na twarzy rozmazane przez te filtry i obrobke,wczesniejsze posty-> lepsze zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Eviczek w takim wydaniu fryzury Ci doskonale. Calosc kobieca i sexowna! Czern Ci sluzy, pieknie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. oh my your heeeeels!

    xxx Anna
    JOIN THE The Petit Paillette GIVEAWAY!!
    A Tale of Two Shoes

    OdpowiedzUsuń
  5. czemu zawsze piszesz o pogodzie? nie ma lepszych tematów..

    OdpowiedzUsuń
  6. Rąk sie przyjeba.. idelane!!! Jak wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eviczek gdzie kupiłas buty? Miasto - galeria ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tamtym roku w zarze na przecenie. galeria Millenium Hall

      Usuń
  8. Świeny zestaw , nie wiem czy już to pisałam ale lubię twój styl i z przyjemnością tu wchodzę , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eviczek czy widzialas moze gdzies w biłgoraju w sklepie jakimkolwiek sdh czy gdzies indziej naszyjniki ŁANCUCH złoty?? szukam takiego :( na majowke mi trzeba a nie pojade do soboty gdzies dalej czy w bilgo gdzies widzialas albo ktos taki naszyjnik...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm nie widzialam, ale może w JOKO albo w tym nowym sklepiku naprzeciwko poczty nie pamietam nazwy, tam są chyba różne dodatki. :)

      Usuń
  10. wyglądasz wspaniałe, wszystko mi się tu podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, your look is cool and the pictures, too :)

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo deszcze udało się zrobić śliczne zdjęcia :)
    Fajna stylizacja :)

    zapraszam na mojego bloga o modzie :)
    http://violetfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage