PEOPLE GET FED UP EVEN WITH HONEY


leggings, moro, parka

airmax 90 nike air max, moro



Siemka ! Była dłuższa przerwa i niestety muszę zakomunikować, że po tym poście znowu Was opuszczę na dłużej. Niestety, maj i czerwiec to okres, gdzie całą moją uwagę i czas przede wszystkim zabierze mi nauka do sesji (ostatniej, huura!) i... obrona. Zamierzam zostać Panią mgr właśnie w czerwcu, więc sesje (te zdjęciowe) będą tylko wtedy gdy znajdę chwilę wolnego między pracą, zaliczeniami i całym tym chaosem. 

Kilka słów o tym co mam na sobie. Parkę, a raczej coś wielkiego co przypominało bardziej męską, wielką koszulę znalazłam w secondhandzie. Pomyślałam, że tu się skróci tu się zmarszczy i będzie fajny "moraczek". Do krawcowej na przymiarki chodziłam chyba 3x, mówiła później, że było to spore wyzwanie, ale udało się.

Tunika jest firmy MOZCAU. Kupiłam ją w tamtym roku na Warsaw Fashion Weekend i jestem z niej mega zadowolona. Materiał się nie zmienia napis nie pęka i "nie znika" po praniu. Gatunkowo jest więc świetna, a czy wizualnie ? Tę kwestię zostawiam Wam. 





W tym tygodniu na FB będę wystawiała parę rzeczy na sprzedaż m.in te Air Maxy ze zdjęć. Zapraszam :)


MORO PARKA no name (sh)   | TUNIC mozcau   |  LEGGINGS topshop  | SHOES nike jdsport  | SOCKS primark


31 komentarze:

  1. Wow, Eviczek nie powiedział abym, ze Ty ostatni rok studiów! Zaskoczylas mnie pozytywnie. W legginsach Ci do twarzy, choć w "prace", moro zwłaszcza. Wygladasz uroczo. Ps. Pisalam Ci kiedyś o spotkaniu i chciałabym końcem czerwca przyjechać na Biłgoraj! Jakieś zdjęcia, spotkać się przy jakiejś kawie, cos zjeść. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ja bardzo chętnie ;) daj znac blizej przyjazdu i dziekuje za miłe słowa ;*

      Usuń
  2. gdzie zazwyczaj chodzisz do krawcowej? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eviczek czego sprzedajesz airy pasuja Ci bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już mam. Dużo osób mówi żebym nie sprzedawała ale już bym chciała nowe :D a niestety cały czas dochodzą inne wydatki.

      Usuń
    2. Bo Ci pasuja sa takie fajne optymistycznie kolorowe jak Ty :) ale chcesz nowe airy czy jakies inne? a roshe run co myslisz?

      Usuń
    3. Właśnie dla nich chcę sprzedać maxy. Zakochałam sie w roshe run supremo tylko strasznie ciężko je dostać nawet na ebayu ; (

      Usuń
  4. I love the colour combo and the mix of different patterns and textures. You've done it so well, dear. Can't wait to read more, because I love your blog!

    You can have a look at my blog as well, if you like! Would really appreciate it. :)

    xx Rebekah

    http://flirting-with-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba pierwsze Air Maxy jakie mi się spodobały :) I do tego ta fantastyczna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę zedrzeć z Ciebie tą parkę !!! :) I Love Moro ♥ super mega turbo stylówa !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne buty , po ile je sprzedasz ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, na luzie i niebanalnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Szczególnie podoba mi się parka i buty!
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Your sneakers is amazing!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. ŚWIETNA STYLIZACJA. BARDZO LUBIĘ TAKIE POŁĄCZENIA!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie Ci w koczku!
    Mega plus za parkę!;))

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz!:) Parka mi się bardzo podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zachwycona stylizacją ! Perfekcyjna ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię Twojego bloga :) tu nie ma tylko kilku dobrych postów, cały jest fajny i utrzymany w swoim stylu. Obserwuję xx

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. tu znajdziesz roshe run: http://www.etsy.com/shop/undefeeted :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz super stylizacja
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczna kurtka! z tymi "najeczkami" wyglada czadowo!

    OdpowiedzUsuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage