skater girl

Dzisiaj miałam troszkę wolnego, więc postanowiłam stworzyć dla Was post. Dostałam parę wiadomości, że jak zrobię sobie przerwę to szybko nie wrócę. Szczerze, to raczej nie prawda bo chociaż jestem teraz zmuszona poświęcić swoją uwagę daleko od mody, stylizacji, zdjęć i wszystkiemu co wiąże się z blogiem, to po ponad tygodniowej przerwie muszę stwierdzić, że się stęskniłam. Przygotowałam nawet dwie stylizacje, ale z moim szczęściem to tak jest, że koniec końców musiałam się przebrać i szybko wymyślić nową alternatywę do paskudnego deszczu. Mam jednak nadzieję, że te sety których nie udało się dziś sfotografować, ujrzą światło dzienne już niebawem.

Zapraszam do obejrzenia mnie w roli skater girl. Dość ekstremalnie, bo umiem na niej jechać tylko w przód albo "na siedząco". Kiedyś się jeździło, nawet jakie OLLIE się robiło. Dziś to był jednak atrybut do zdjęć, a tak wzięłam powspominać ale było fajnie "pojeździć" przez chwilę. :)



local heroes blogger skateboard ripped jeans slipons shoes

local heroes, skateboard blogger


skateboarding skateboard blogger ripped pants

T-SHIRT local heroes   | JACKET, SHOES topshop  | PANTS pull&bear (diy)  

34 komentarze:

  1. Częściej związuj włosy ;) Ładnie... w całości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz dzięki za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjecia chyba na drodze jak sie na dereznie jedzie :)? ale pieknie tlo rozmazane :) nie wiesz jakim aparatem i jaki obiektyw robi Ci kolezanka fotograf-bo sa bardzo ladne :) a stylizacja jak zawsze na duzy plus :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój styl w 100%! Choć na boyfriendy mam swoje zdanie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, zawadiacko i z pazurem :*

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia niefortunne, wyglądasz jakbyś była brudna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh. Cóż wspomnialam ze padal deszcz?

      Usuń
    2. Następnym razem zrób więc sesję na wysypisku i licz na to, iż oglądający nie będą wytykać.

      Usuń
    3. Takiej odpowiedzi oczekiwałam po tobie, w końcu to bardzo daleko od przyznania się do błędu :)

      Usuń
  7. Sama nie wiem Twoje stylizacje bardzo mi sie podobaja ale zdjecia wlasnie jakos tak sama nie wiem w, ktora strone. Bo niby ladne fajne ale jednak jakos brak im ostrosci zwlaszcza na twarzy i to tak w kazdym poscie,moze za duza obrobka?Nie wiem aczkolwiek czepiam sie tylko zdjec:PBo Twoje stylizacje i blog bardzo lubie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o ostrość niestety. Przymierzam sir do kupienia obiektywu także mam nadzieje zdjecia nabiorą "świeżości' ktorej mi tez brakuje

      Usuń
    2. a jaki aparat masz teraz? i obiektyw jakim byly robione? wlasnie zamazane tlo jest fajne na twoich zdjeciach ale z tylu za toba plener i tlo ladnie to wyglada problemem jest to wlasnie ze ostrosc powinna byc na twojej twarzy a nie na calym zdjeciu zamazane.;(aczkolwiek i tak sa ladne!

      Usuń
    3. Ja zamierzam kupić do swojego, nie wiem jakim robi mi Karolina, czasami zdjęcia wychodzą ok jak np świeci słońce i jest dobre światło. Tutaj go zabrakło była mgła padał deszcz stąd pewnie ten efekt.jak kupie (nazbieram) na nowy to myślę że będzie ok ;-) dzięki za opinię

      Usuń
    4. to spytaj Karoliny jaki ona ma i napisz tutaj jestem ciekawa czy nikon canon a moze cos jeszcze innego ? a Ty Eviczek jaki masz do jakiego aparatu chcesz dokupic obiektyw?

      Usuń
    5. Karola ma Sony alfa 330 obiektyw sigma dg 70-300 a ja do swojego nikona d5100 planujr dokupic nikkor 50mm 1-4 ktoś mi tu kiedys go polecal i z opini wyczytalam ze będzie najodpowiedniejszy ;) ale szukam malo uzywanego bo na nowy mnie nie stac :D

      Usuń
  8. gratulacje, że chociaż jeszcze do przodu i do tyłu - ja bym się zabiła przy próbie jakiegokolwiek ruchu ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna stylizacja i świetne zdjęcia :)
    widzę zawitałaś na Dereźnię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. buty masz cudne ! świetna stylizacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja Ewa! ślicznie wyglądasz;);* Kiedy bedzie jakis post związany z weselami? Mam za chwilę, a kompletnie nie wiem jaką kupić sukienkę. Może coś podpowiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* co do stylizacji to sama mam maly problem bo jeszcze w zimie kupiłam sukienke (czarna) obszytą srebrnymi kamieniami. Jezeli do 6czerwca (wtedy tez ide na wesele) niie znajdę nic w innym kolorze co mnie tak zafascynuje to pojde w czerni. Ponoć tego i bialego koloru powinno sie na weselach unikać ale chyba zlamie stereotyp ;) taki post ukaże sie zaraz po owej imprezie. A Ty kiedy idziesz na wesele?

      Usuń
  12. Proszę;):* własnie tez tak słyszałam że powinno sie unikać, ale są to kolory klasyczne i eleganckie. Twoja sukienka jest dopasowana czy też rozkloszowana? Ja mam 7 czerwca ;) już przejrzałam tyle stron z sukienkami i jakoś żadna mi sie tak strasznie nie spodobała. Dużo teraz tych jaskrawych kolorów ale jakoś one mnie nie przekonują;P

    OdpowiedzUsuń
  13. musialas się wywalić podczas jazdy na desce, bo rozdarłaś sobie spodnie na kolanach, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym nawet do przodu pewnie nie umiała jechać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale genialny plecak :d A na desce nigdy nie jeździłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cały zestaw rewelacyjny, chętnie bym w niego "wskoczyła" :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. haha wczoraj zamówiłam sobie te buty na deezee <3 są cudowne ! wgl cała stylizacja <33 !

    OdpowiedzUsuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage