15.07




Wczoraj był taki dzień, że śmiało mogłabym stwierdzić Nie dość że nie mam się w co ubrać to jeszcze mi się szafa nie zamyka. 
Na pewno, każda z Was ma takie dni. My nawet z Karoliną byłyśmy dwa razy na zdjęciach, ponieważ jedne kompletnie nie wyszły. Tu brzuch wystawał, tu jednak za grubo, wyglądam jak chomik dajmy dzisiaj spokój. Wróciłyśmy do domu. Po 20 minutach dostałam wiadomość, pomyślałam no dobra spróbujmy jeszcze raz. Ubrałam się kolejny raz, rozebrałam, przebrałam położyłam i napisałam, że jednak jutro.




Pozbierałam wszystkie ubrania, które leżały porozrzucane po całym pokoju. Miałam już na sobie ulubione spodenki i koszulkę. Wtedy był ten moment.."trzeba było tak od razu". 
Zdjęć zrobiłyśmy tyle, że ciężko było mi wybrać, które chcę tu zamieścić. 

shorts, diy, studded

Opisałam tę sytuację, ponieważ już wspominałam, że mi się to praktycznie nie zdarza. Jeśli któraś z Was ma tak za każdym razem, to szczerze współczuję. Chciałam kombinować, ale tylko się zmęczyłam.

Szorty, które mam na sobie kupiłam w sh. Od razu zakochałam się w tym jeansie, kroju i kolorze. Jednak czegoś mi w nich brakowało. 3 lata temu, kiedy w modzie było wszystko co miało ćwieki, a ceny takich spodenek były kosmiczne, pomyślałam, że to przecież nic trudnego. Kupiłam, więc samych ćwieków i doczepiłam je początkowo na obu tylnych kieszeniach. Gdy zobaczyłam u koleżanki Choineczki koszulę z serii DIY, zakochałam się w tej panterce. Zaniosłam do krawcowej moje spodenki za 3 zł i Pani doszyła mi panterkę za 10 zł. Szorty, za które na allegro musiałabym wtedy zapłacić ok. 100zł wyszły za 20.

shorts, diy, hat, sunglasses

shorts diy hat


T-SHIRT  stradivarius    | SHORTS sh+diy    | SHOES sequinshoes    | WATCH sh     | HAT reserved    | SUNGLASSES h&m

14 komentarze:

  1. Jest pięknie bo klasycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się takie "akcje" nie zdarzają, przyznaję, ale bardzo często jestem naburmuszona w czasie zdjęć, bo światło nie takie, bo ludzi za dużo i pogoda się psuje ;P
    w każdym razie - zdjęcia wyszły w końcu super, a Ty wyglądasz świetnie i dziewczęco w tym zestawie!

    ściskam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie na kazdym zdj wygladasz jak chomiczek ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Codziennie i zwyczajnie - takie outlooki lubię najbardziej. Tym kapelutkiem zastanawiam się czy nie kupić sama jakiegoś na lato! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. hej ! Ponawiam pytanie o pazurki u stop u Ani jak pisalas : Ale czy one też są żelowe plus wzorki i taka cena? A dagmara u stóp nie robi?



    ps. co sie stalo ze zdjeciami z poprzedniego posta ze znikly wszystkie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) u Ani robie hybrydowe + wzorki cena 45 a jak robie jeden kolor to 35. Dagmara tez robi u stóp, nie wiem jaka jest u niej cena, robilam chyba tylko raz.

      nie mam zielonego pojęcia zaraz sprobuje dodac ponownie, dzieki za czujność bo sama nie zwróciłam uwagi ;*

      Usuń
  6. Eviczku spodenki wyszły super:) a nastepnym razem uzyj kleju :)materiał trzyma bardzo dobrze i nie ma szans zeby sie odkleił a przy okazji zawsze to oszczedniej i szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o to chodzi ze jak kleilam ten material na koszule to po jednym praniu sie wszystko odkleilo. Musialam cos zle zrobić :p

      Usuń
    2. albo użyłaś złego kleju ale nie zaprasowalaś tego miejsca bo nie ma szans aby po guttermanie coś oderwać :D

      Usuń
  7. Świetny look, po prostu EKSTRA! Paznokcie, kapelusz i szorty- BOMBA!:)

    OdpowiedzUsuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage