white pants, nude heels








Dzisiaj, krótko ze względu na brak czasu przed obroną nasze sesje z Karoliną (zapraszam do lajkowania), są dość szybkie. Powinnam się uczyć cały czas, ale jak wczoraj składając wszystkie papiery i pracę do dziekanatu, dowiedziałam się, że prawdopodobnie nie dostanę wpisu do niedzieli (dzień obrony) to cały sens siedzenia i przypominania sobie pracy zniknął. Niektórzy profesorowie są nieobliczalni to fakt, ale żeby tak zrobić studentowi tydzień przed obroną to już lekka przesada.


Ale do sedna, stylizacja z dzisiejszego postu bardzo prosta i klasyczna. Białe spodnie nabyłam w sh i jak zwykle musiałam je przerabiać (nigdy jeszcze nie kupiłam spodni w rozmiarze 32,34) może oni je wieszają na dziale dziecięcym, gdzie raczej nie zaglądam ? Bluzka też pochodzi z drugiej ręki, ale nie była bluzką tylko tuniką w rozmiarze 46 (tak też sobie nie wyobrażam jak pani tych rozmiarów ją nosiła) ;-) ona także zostala skrócona i zwężona do moich proporcji. Torebkę i buty już znacie, były TUTAJ (szpilki do boyfriendów) i TUTAJ (torebka na pięknej zamojskiej starówce).

Kończąc chciałabym tylko napisać że ulica, na której robione są zdjęcia wygląda nie za ciekawie (nie wiem czego tego wcześniej nie zobaczyłam), ale nie to nie jest to co myślicie, po prostu niedaleko budują drogę i tą właśnie ulicą wożą piach :) Pozdrawiam :*


heels atmosphere, summer, white pants, biker jacket

WHITE pants INSPIRATION

mango bag gold

fot. Karolina Komosa

PANTS denim (sh)    | BLOUSE internacionale (sh)    | JEANS JACKET h&m +diy     | BAG  mango    | HEELS atmosphere     | WATCH sh 

17 komentarze:

  1. Kibicuje Ci od samego początku! Jestem z Toba od kiedy wpadłaś na pomysł aby stworzyć tego rewelacyjnego bloga :* uwielbiam na Ciebie patrzeć nawet jak masz na sobie pidżamę, bo przecież ładnemu we wszystkim ladnie :) wszystkie stylizacje są strzalem w 10tkę, odzwierciedlają Twoja duszę, charakter i wszystko co masz w sobie najcenniejsze! Ciesze sie Twoim szczęściem i wiem ze to co robisz wywołuje uśmiech na Twojej twarzy! I tak ma być :)) ♥ :* ta droga masz podążać! Caluje i ściskam :* P. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale cudownie przeczytać tyle miłych słów :* dziękuję i wystarczy mi chociaż jedna taka osoba :*

      Usuń
    2. ej, nie jedna - ja tez kibicuję, bo to fajny blog, szczery i widać, że z serca tworzony :)!

      Usuń
  2. mimo wszystko życzę powodzenia na obronie i nie martw się, kadra wykładowcza czasem straszy a potem okazuje się, że wszystko jest w porządku :)
    bluzka - tunika jest świetna, dobrze przerobiona ;) oryginalna!

    ale najbardziej, to torba mi się spodobała!
    rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tam się podoba i Ty i ulica, a zwłaszcza Ty ponieważ rozświetlasz cały anturaż :) pięknie! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa ale pieknie wygladasz kurteczka i bluzka i wlosy calosc najsssssssss <33333333 a ulica nawet na nia nie zwrocilam uwagi jakbys nie napisala bo sie patrzy na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, jak zwykle zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny zestaw, super buty i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  7. torba bluzka buty - no wszystko ekstra

    OdpowiedzUsuń
  8. cUDOWNE POŁACZENIE!!! Wspaniała ta bluzka!!! Jestem zauroczona

    pozdrawiam i zapraszam na serię wpisów "Z Podróży"
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjnie skomponowany set ! top kurtałka i torba <3 !

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie faktycznie bardzo fajne;ale bluzka..przy Twojej figurze-idealny zestaw ;-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabyś powiedziec u jakiej krawcowej przerabiasz urania? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) albo naprzeciwko sitarskiej albo na widoku :) akurat bluzka i spodnie były przerabiane kolo sitarskiej :)

      Usuń
    2. hej :) albo naprzeciwko sitarskiej albo na widoku :) akurat bluzka i spodnie były przerabiane kolo sitarskiej :)

      Usuń
  12. Wyglądasz świetnie w tym połączeniu,a bluzka,torba,szpilki-istne cudeńka<3

    OdpowiedzUsuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage