black&white

Spódnicę mogliście już widzieć tutaj. Dzisiaj zestawiłam ją nieco luźniej. Pytacie dlaczego nie piszę notek, wydaje mi się, że jeżeli można coś zobaczyć to nie trzeba dodatkowo tego opisywać. Niedługo jednak przygotujcie się na długą notkę, do której podchodzę już któryś raz i zamierzam, mimo braku czasu dodać. A teraz zapraszam do zdjęć.









fot. Karolina Komosa

SKIRT mosquito   | HEELS topshop   | BLOUSE river island (sh)   | NECKLACE primark


zapraszam na mój FANPAGE na facebooku.

36 komentarze:

  1. Eviczek wygladasz doskonale w kazdym calu. Potrafisz w sobie polaczyc kilka stylow, subtelnie, delikatnie. Od ostatniego wpisu czekam zawsze na kolejny. :-) Spodniczka piankowa, czy normalna? Ile dalas za nia? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na nowe ciuchy na sprzedzaz!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O a jaki piękny makijaz masz !;) świetne zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie! po raz pierwszy podobają mi się te buty na kimś:)

    podr

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja :) a buty są wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty mega wygodne, jedne z wygodniejszych wysokich jakie posiadam ;)

      Usuń
  6. slodko i uroczo, buty rzadza! scinalas wlosy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. co tu duzo pisać szczerze wszystko mi się podoba, naprawdę lubie Twoje "looki" i twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny cudny zestaw Paski kocham ponad życie, a połączenie czerni i bieli nigdy mi się nie znudzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie również się wszystko podoba,nawet buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie skomponowane B&W ! bardzo mi się podoba cały set !

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja, bardzo podoba mi sie spódniczka :)
    dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś piękna, powinnaś zostać modelką a nie blogerką !!!:* Masz wiele świetnych stylizacji, musisz być bardzo bogata bo takie ciuszki nie są tanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam bogata dobra szperaczka ze mnie ;) a co do modelingu hehe, to jeśli kiedyś będą potrzebować niecałych 160 to z chęcią ;))

      Usuń
    2. Można wiedzieć, czym się zajmujesz, piękna poza prowadzeniem bloga ? :*

      Usuń
    3. pracuję i studiuję zaocznie :)

      Usuń
    4. To przeczytałam w zakładce o mnie, interesuje mnie co łączysz z pasją modową ,tzn co można robić co studiowac i łaczyc to z moda, jakies projektowanie czy cos w tym rodzaju, sztuka, czy moze zupelnie cos oderwanego od tematu :) Chyba ze jestem zbyt wscbska ;p

      Usuń
    5. można studiować wiele kierunków połączonych z modą, projektowanie, projektowanie ubioru, komunikacja w modzie itp ja jednak kończę obecnie magistra z administracji bezpieczeństwa wewnętrznego :) moda to pasja, ale usilnie nie śledzę pokazów mody i wszystkich wchodzących trendów, to taki dodatek do życia codziennego, nigdy praca ;)

      Usuń
    6. a można wiedzieć gdzie pracujesz? to coś związanego z moda?

      Usuń
    7. Poniekąd tak. Jednak tutaj wolę pokazywać swoja pasje a nie opowiadać o swoim życiu. Jesli jednak tak bardzo Cie to interesuje to zagadaj do mnie na fb (tez pewnie wolalabys wiedzieć komu mowisz o swoich prywatnych sprawach) ;)

      Usuń
  13. Pięknie! Fantastyczna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak sie nazywa ta metoda malowania włosow?i gdzie malujesz tzn u kogo :)?same koncowki Ci rozjasnia ?:) Pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest ombre, to w sumie nie są pomalowane końcówki, sama nie wiem jak to nazwać. w tamtym roku na wakacjach fryzjerka zrobila mi reflesy, tylko ze na grzywce tzn pod spodem żeby nie było widać tak tego blondu chciałam trochę wiecej tych refleksów. od tamtej pory sciełam włosy jakies 4x i taki o to wyszedł efekt :)

      Usuń
    2. U beaty?super

      Usuń
  15. Pracujesz jako satylist?Mozesz zdradzic?:)bo sie wiadac znasz na tym fachu

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezwykłe buty, genialna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie kupiłaś buty? Jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W topshopie w Londynie 40f przecenione z 70£ ;)

      Usuń
  18. WOW in love with your look, your heels are amazing!! HAve a nice day dear


    http://mapetitebyana.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage