my lovely bike

Pomimo ostrego przeziębienia postanowiłam się poświęcić i przygotować dla Was post. Wiem, że jutro znów ma być zimno, więc zwlekłam się z łóżka wypiłam gorącą herbatę z miodem i wyskoczyłam na "szybką" sesje. Chciałam już pojeździć na moim ukochanym... rowerze jednak zapozował tylko do zdjęć i z powrotem odstawiłam go do garażu. Ani ja, ani on (mało powietrza po zimie) nie "czuliśmy" się dziś najlepiej. Ok, zapraszam do oglądania, a ja uciekam dalej pod kołdrę. Enjoy !










LEATHER JACKET topshop (sh)    | CONVERSE (sh)    | PANTS cubus    | T-SHIRT (sh)   | SUNGLASSES ray ban clubmaster



31 komentarze:

  1. Gdzie zakupiłaś takie cudo?!
    Genialna stylizacja - jak zwykle z resztą...

    OdpowiedzUsuń
  2. i rower i stylizacja super :)zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz, idealnie wszystko dobrane, a rower.. cudo! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taka balna calosc, o dziwo przypadla mi do gustu :)) moze kewstia tego ze sesja jest genialna , nie wiem. przyjemne dla oka polaczenie, co tu wiecej dodawac :)) i koniecznie podarte spodnie :D!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow zdjęcia wspaniałe i te spodnie są cudne <3 ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna koszulka!!
    jak ugotujesz coś ze mna koniecznie podeślij zdjęcie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia! A stylizacja całkowicie w moim stylu, wyglądasz rewelacyjnie! :))

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie i polubienia AYVINN na fb -> ayvinn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra rower ! Bardzo fajna casualowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamietam ten rower z fejsa ;) genialny jest !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rower, stylizacja baaardzo ładna :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej ten rower jest fenomenalny i fajne riped jeans <3 a rower jakiej firmy?

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia:) szkoda, że nie mam roweru:P super bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny rower, a Ty świetnie wyglądasz, zestaw idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. i rower i look mega piekne foty - oj i ja wskoczę niedlugo na moj

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie wyglądasz, fajny rower;))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny rower, inny niż wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. aww.. love ur bicycle.. ur so pretty hun & I love ur jeans... nice blog dear... wanna follow each other.... also can I ask for a click on my wishlist for lovelyshoes

    OdpowiedzUsuń
  18. rowerek petarda :) i Ty fantastycznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely pictures!!
    If you want we could follow each other on GFC!!
    XOXO
    http://fashionneed09.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  20. following u sweety... folow bk

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi, great post, I like your blog.

      you would like to follow each other? let me know

    http://losviajesysibaritismosdeauroraboreal.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny rower <3
    bardzo ładne klimatyczne zdjęcia :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. aaaa spodnie genielnie zrobione!

    OdpowiedzUsuń

 

Instagram

LovelyWholeSale

Liczba wyświetleń

O mnie

Jak napisać coś modnie o mnie? Nie wiem napisze tylko ze mam na imię Ewa – dla przyjaciół Eviczek, Evik. 23 letnia studentka fascynująca się modą i podróżami. Otwieram przed Wami skrawek mojego świata. Zostań ze mną i śledź to czym się inspiruję i o czym marze. Mam nadzieje ze szybko się zaprzyjaźnimy. Enjoy!

Facebook Fanpage